Kaleche-imprægnering med farve

Hej,

For en 10 års tid siden, kunne man købe en kaleche imprægnerings-væske med farve. Det virkede faktisk ret godt. Dengang havde jeg en brun kaleche - nu har jeg en orange som trænger til et lille pift.

Jeg kan ikke huske produktets navn, og jeg synes ikke jeg kan finde noget tilsvarende - er der nogen der kan  hjælpe - gerne i udlandet ?

På forhånd tak for hjælpen.

Med venlig hilsen

Niels Vangsøe

Vangsoe
18 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
hej Niels , skulle du finde ud af detpå en eller anden måde, hører jeg gerne om det.
Erik

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
OK Erik - det skal jeg nok :-)
Med venlig hilsen
Niels

Vangsoe
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her

Hej Erik

Jeg kom s... lige pludselig i tanke om hvad det hed: Acapella - og så tog det ikke lang tid at finde det på Google

Det kan bla. købes her:

 - nå - jeg kan ikke indsætte et link - men de hedder www punktum watski punktum se - og midlet hedder: acapella renoveringsmedel - se under Båtvård och Underhåll - Textil og Kapell - impregnering.

Jeg har som sagt brugt det før, og det er ganske udemærket. jeg har lige bestilt en liter. Rimelig dyr fragt - men så skal man jo huske på, hvor langt den svenske krone er nede i kurs !

Go´ sæson til dig Erik.

Med venlig hilsen

Vangsøe


Vangsoe
Den fås skam også i Danmark. Hellers f.eks. har den til ca. 180 kr. for en liter, MMC til 198 kr.

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

hej igen og tak for flere muligheder
Erik

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Annonce
232 svenske plus fragt.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Tak for et godt tips - hvilke erfaringer haves og hvordan påføres det ?

www.milady.dk  - Danmarks eneste S30 hjemmeside - Vi sejler som vinden blæser

Aner det ikke - vi har bestilt en ny kaleche i stedet

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

Hej - mystiskt - jeg har søgt på det som en gal herhjemme.

Nå Milady - som sagt har jeg prøvet det før og det er ganske udemærket - farver godt igennem og holder 2-3 sæsoner. Påføres med pensel. Jeg havde kalechen afmonteret sidste gang jeg prøvede det og klarede opgaven på græsplænen. om det kan påføres i monteret stand kan jeg ikke lige huske - men hvorfor egentlig ikke.

Det kan klart anbefales hvis dine syninger psv., ellers er i orden og kalechen trænger til en imprægnering og et farve-pift.
Med venlig hilsen
Niels Vangsøe

Vangsoe
Vangsoe>Tak for både tips og anvisning på hvordan det påføres.. Vores sprayhood og kaleche trænger til en omgang.. Vil skrive her når det er udført..

Mvh Thejs

www.milady.dk  - Danmarks eneste S30 hjemmeside - Vi sejler som vinden blæser

Der er yderligere 8 indlæg i tråden.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også