Instruktionsbog over PERKINS 4.108

Til dig der søget en bog over en Perkins 4.108 omkring den 1 maj iår her på siten, så har jeg en der kan laves en kopi af.

Kontakt mig på min mail.

mvh

Lars smile
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
citat:
Oprindeligt indsendt af LD:
Til dig der søget en bog over en Perkins 4.108 omkring den 1 maj iår her på siten, så har jeg en der kan laves en kopi af.

Kontakt mig på min mail.

mvh

Lars smile



citat:
Oprindeligt indsendt af LD:
Til dig der søget en bog over en Perkins 4.108 omkring den 1 maj iår her på siten, så har jeg en der kan laves en kopi af.

Kontakt mig på min mail.

mvh

Lars smile



Hej Lars.

Er det sådan at du også kan skaffe en bog eller en kopi af en Perkings 65 hk, jeg ved ikke hvilken årgang den er, men det er vist en fra tidligere landbrugsmaskine som senere er blevet dimetioneret med gear og skrueaksler, så den nu ligger i en Ejvind 25 fod, jeg ville blive glad hvis du ved hvor jeg kan finde på nettet, jeg har selv søgt mange gange men med forgæves forsøg.
Hej Lars, Jeg ser at du har en manuel for en perkins 4.108 den kunne jeg godt bruge et kopi af , eller hvis du vil sælge den vil jeg gerne købe den! da jeg har købt en motorbåd med en sådan motor, men har ikke megen viden om den. du kan lige lægge en besked du stadig har den. på forhånd tak med venlig hilsen Anders
Citat fra LD

Til dig der søget en bog over en Perkins 4.108 omkring den 1 maj iår her på siten, så har jeg en der kan laves en kopi af.

Kontakt mig på min mail.

mvh

Lars smile
Hej Lars, så lige at du har en manuel over en perkins 4.108 den ville jeg meget gerne have eller købe et kopi af, måske hele bogen da jeg har købt en motorbåd hvor der ligger en sådan motor i, men har ikke megen forstand på motoer og jeg ville gerne vide mere om den, så jeg selv kan lave de mindre ting der opstår hen af vejen, samt udskiftning olier , udluftning osv. hvis du stadig har den høre jeg meget gerne fra dig, hilsen visborg.
Hej Lars, undskyld jeg spørger dumt! men du skriver at jeg kan kontakte dig på din mail, men hvor finder jeg din adrasse? Jeg er rat ny herinde og med hensyn til PC er jeg ikke nogen ørn.


mvh. visborg
Annonce
Hej Visborg

Det er ikke sikkert at Lars (LD) ser eller får besked om at du har skrevet, da hans svar er fra 21-05-2002, så han kan have skiftet mail add. mange gange siden.


 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor


Hej Flemming,

Tak for dit svar, Ja det var ved at sive ind ,at Lars nok ikke var på LDS mere eller han har skiftet email add. Så jeg må nok se mig om andre steder efter den indstruktionsbog over min Perkins 4-108 motor. Jeg ved at jeg kan få en hos Frede Rasmussen Marineservice i Odense, men den koster næsten 700 kr. og det syntes jeg er lidt meget. Den må kunne findes et eller andet sted til en rimelig pris!
Mvh. Visborg
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis