jord/muld til højbede

Hej

Jeg er ved at anlægge 3 højbede og i den forbindelse skal jeg bruge noget jord eller muld til at fylde i. Jeg er ret ny i faget så jeg vil hører hvad jeg helst skal putte i.

Evt. hvor får man det billigt omkring Vejle?

\\ n.c.

 

7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
jeg hentede mit på genbrugsstationen....
Er jorden på genbrugsstationen ikke lidt for kraftig, bør vist blandes med almindelig jord. Evt blandet med nogle poser jord fra jem&fix eller et andet sted. Men det kommer jo nok også lidt an på hvad du skal have i højbedene.

mvh/ Karen

Som ovenfor - på genbrugsstationen her blander de det op med sand.

/BOFH


Giv mig min kop kaffe og et serverrum!

Vi valgte at få 10 m3 jord til højbede leveret af vores lokale vognmand her i vinter. Han fik at vide, hvad det var til, og vi fik det helt rigtige jord, der kan benyttes øjeblikkeligt uden ekstra arbejde. Og det har været et godt valg, kan vi se.

Hvis du vil brokke dig, når du bliver udsat for dårlig service og uprofessionel optræden, skal du også huske at rose, når du oplever det modsatte!

kør i grusgraven og få harpet muld koster omkring 100 kr for 1m3
Vi fik det fra vognmanden i Virring og betalte cirka 1700 kr. for det hele inkl. levering. Jep - jeg kunne måske have sparet nogle penge ved at hente det selv, men jeg skal køre mange gange med traileren for at få 10 m3.

Hvis du vil brokke dig, når du bliver udsat for dårlig service og uprofessionel optræden, skal du også huske at rose, når du oplever det modsatte!

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis