Reklamer?

Jeg undrer mig en del over, at der ikke er nogen betalte reklamer, f.eks. Google reklamer eller andet, eller er det blot mig, der ikke kan se det?

Det kan da vel ikke have sin rigtighed, at et sådant kæmpe forum og vindensbank bliver stillet gratis til rådighed for os brugere?

Der må da være nogle betydelig omkostninger + en masse arbejde forbundet med at drive det her?

Med venlig hilsen
ktm

 

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Når jeg læser dit indlæg, så sidder der en nydelig reklame lige under det.

Sniffer  
Det har du da helt ret i!! :) Det er som bekendt øjnene man først bliver blind på!

Det var nu også mest de mere almindelige bannerreklamer jeg tænkte på, hvor jeg forestiller mig en større indtjening fra, men det er jo ikke nemt at lugte sig til, når jeg ikke kan udtrykke mig mere præcist.
Jeg kunne bare godt unde ejerne af sitet noget mere indtjening! :)

Med venlig hilsen
ktm

 

Så længe de ikke piver,  har de sikkert penge nok - trods finanskrise.

Sniffer  

Jeg har først set indlægget her nu. Har (apropos) arbejdet med nogle opdateringer i denne uge, for at holde sitet kørende.

Det er rigtigt, at JørgenE og jeg kører LDS på fritidsplan og drevet af "ren passion" og glæde over at se hvordan vores (oprindeligt) lille side vokser og i dag kan glæde SÅ mange mennesker. Indtil videre har vi ikke haft "rigtige" reklamer på siden, meeeen det begynder da at presse lidt på. Vi bruger meget tid (men det er sjovt!) og har i forbindelse med den nyeste version her, været nødt til at investere i server + professionel serverhosting.

Grunden til at vi aldrig har haft reklamer er, at vi har været bange for at det ville ødelægge ånden på siden. Men, men...vi er faktisk ved at undersøge mulighederne for at placere (få) reklamer, som til gengæld er relevante for LDS'ere. Vi gider ikke plastre siden til med irriterende, blinkene reklamer for alt muligt gejl, som ingen har glæde af.

Jeg vil skrive mere på et senere tidspunkt, når vi ved om der findes en fornuftig model eller ej.

Kig i øvrigt på den nye som "Om Lav-Det-Selv.dk" - der er lidt historie og nogle statistikker.


Mvh. AllanE
I har jo hele højre margen stående tom. Det var faktisk det der fangede mit blik, da jeg kom med "indgangsbønnen" til denne tråd.
Hvis der er reklamer der, meget gerne uden blink, lyd eller andre voldsomheder, synes jeg ikke det behøver at være så forstyrrende. Alle andre sites, næsten, har jo dette bras, uden at det overhovedet anfægter mig. Er det relevante reklamer, kan det endda ligefrem være til gavn. Ikke sjældent har jeg fundet noget interessant i sådanne reklamer.
Reklamer behøver jo ikke altid dække over fup og gøgl!! :)

Jeg vil bestemt "stemme for" at få reklamer, og I så til gengæld kan tillade Jer at bruge mere tid på opdateringer og udvikling.

Med venlig hilsen
ktm

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis