Flad skærm !

Hvordan rengør i jeres fladskærm og med hvad. Min bliver meget hurtigt godt støvet.
24 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Brillerens, hvis den er fedtet og en 'Swiffer duster' støvedims hvis den kun er støvet.

/Hideout

 

Ja, de rige har mange "glæder" ! :) :)

Med venlig hilsen
ktm

 

Ganske almindeligt ruderens på sprayflaske, til 8,95 i det lokale discountmarked for ½ liter. Kan fjerne næsten alt, inkl. brugerens lugtesans  Og så blød køkkenrulle. Alle de dér antistatiske fugtservietter og lignende, man kan købe i dyre domme, laver striber og efterlader en klistret overflade.

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

Jeg er nu ikke så sikker på at min fladskærm kan tåle salmiak spiritus som der er i ruderens, og i brillerens er der Isopropanol også en heftig sag. Min fladskærm er af "plastick" den er så blød i overfladen at røre jeg ved den bliver der gråt omkring min finger, altså i skærmen. Derfor er jeg i tvivl
Annonce

Man skal jo nok lige passe på med hvad man udsætter skærmen for.

Den er behandlet med et eller andet som ikke tåler alle ting, så en blød fnugfri fugtet klud til aftørring og en blød tør fnugfri klud til efter tørring må være at foretrække.


mvh

Det mest skånsomme, og mest effektive, er en fnugfri bomuldsklud opvredet i postevand, ikke får hårdt opvredet. Tør så efter med en tør fnugfri bomuldsklud, og skærmen er som ny.

Hej Andy.
Det vil jeg så prøve, men jeg vil nok bruge destileret vand, da vores drikke vand her på stedet er fyldt med okker. Vi har diverse filtere på men aligevel slipper der noget igennem.
Og jeg har altid mindst 5 L. destileret vand stående da jeg bruger det i mit presse anlæg.

Destilleret vand er selvfølgelig bedre.

Du vil blive overrasket over resultatet.

Det er meget muligt, men nu har jeg lige ordnet vores 42" Panasonic, en IBM bærbar og en Medion ditto med Rema 1000's 'Landlord Glas Klar' uden anden bivirkning end at de blev rene...

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

Der er yderligere 14 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis