fugt

Hej
vi har købt et hus sidste år. huset er fra 1063-1965. Efter et stykke tid fandt vi ud at der lugte af fugt i huset og at fugten kommer fra 2 indbygget skaber. Vi har fjernet skaberne og renset gulvet( der var lidt tørt svampepulver). Men lugten var der stadig!. Jeg har kontaktet forsikringsselskabet. Vandrør og varme blev tjekket, men der var ingen tegn for utæthed. So kontakte jeg ejerskifteforsikringen og efter undersøgelser, fandt vi ud at fugten kommer fra jord. Alle indvendige mure blev isoleret med flamingo (dyb ca. 12* 5 cm ). Nu har vi stadig lidt lugt trækkes gennem soveværelsesdørkarm og desuden hvis huset ikke bliver gennemluftet grundigt og hverdag ( lugte lidt af fugt).

Jeg tror at tidligere ejer har haft vandrør problemer, og helle under betonen er fugtigt som trækkes ind i huset. Mit spørgsmål er hvis dette er tilfældet, dvs. hvis jorden under betonen er våde og giver fugt i huset, hvad er det bedste løsning?

Jeg vi sige at vægerne er rene og der er ingen tegn for fugt eller skimmelsvampe.

Mvh


<p><span lang="EN"> <p>vi har købt et hus sidste år. huset er fra 1063-1965. Efter et stykke tid fandt vi ud at der lugte af fugt i huset og at fugten kommer fra 2 indbygget skaber. Vi har fjernet skaberne og renset gulvet( der var lidt tørt svampepulver). Men lugten var der stadig!. Jeg har kontaktet forsikringsselskabet. Vandrør og varme blev tjekket, men der var ingen tegn for utæthed. So kontakte jeg ejerskifteforsikringen og efter undersøgelser, fandt vi ud at fugten kommer fra jord. Alle indvendige mure blev isoleret med flamingo (dyb ca. 12* 5 cm ). Nu har vi stadig lidt lugt trækkes gennem soveværelsesdørkarm og desuden hvis huset ikke bliver gennemluftet grundigt og hverdag ( lugte lidt af fugt).</p> <p>Jeg tror at tidligere ejer har haft vandrør problemer, og helle under betonen er fugtigt som trækkes ind i huset. Mit spørgsmål er hvis dette er tilfældet, dvs. hvis jorden under betonen er våde og giger fugt i huset, hvad er det bedste løsning?</p> <p>Jeg vi sige at vægerne er rene og der er ingen tegn for fugt eller skimmelsvampe.</p> <p>Mvh</p> </span></p>
0 svar
 Følg tråden
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis