Rygestop..

Lige som en side bemærkning her sent søndag aften, det er godt at man har en masse LDS/GDS projekter, for har haft lyst til at ryge ca. 17 millioner gange i dag, og det eneste der tager den trang er at stå med et powertool i hånden! :doze: - Matt

<p>"<strong>DIY or DIE!</strong>"</p>
15 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jamen så er det da heldigt at du har nogle småprojekter du kan gå og lave.

Hjemmelavet er ikke nødvendigvis et kvalitetsstempel.

Ellers skulle et gammelt glas med låg kunne bruges, opskriften er at fylde et fyldt askebægers indhold i glasset, fylde varmt vand på og lad det stå et par timer med låg på.

Når du så føler trang til en smøg igen skruer du låget af og tager dig en dyb indåndning fra glasset

Håndværkeren,

Puha da.. Tror jeg springer over.. Har også holdt det nu siden forrige lørdag, uden at være på vej ned for at købe smøger en eneste gang :-)

Utroligt den motivation en jyde kan finde når lægen siger pillerne til rygestop koster 2400 kr for 3 mdr...

Så aftalen med kæresten blev at hvis jeg stopper af mig selv må jeg bruge de penge på værktøj - så det der holder mig fra at ryge er faktisk udsigten til en ny dewalt bore/skruemaskine (Se det er LDS motivation!)

- Matt

<p>"<strong>DIY or DIE!</strong>"</p>
Så har jeg fået nogle billige piller, af min læge kun ca. 560,-
Der er til 7 uger.
Nu er der 5 uger til at kuren er overe, og så håber jeg at jeg kan holde mit stop. Ellers må jeg prøve igen, til det lykkes at holde.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Al medicin er dyr hvis det skal virke ordentligt. Jeg er glad for at jeg ikke selv skal betale det hele selv for min, for jeg får for over 4000,00 Kr. om måneden. Og hvem mon stryger den største gevindst af de penge ? Alene den ene slags koster 2700,00 Kr. for 30 styk.
Annonce
Rygestop??
Er det ikke et spørgsmål om ikke at tænde ild i halmen? :)
Sorry!

Med venlig hilsen
ktm

 

Til håndværkeren..

Er det ikke noget med at man får et tilskud hvis man kommer over 2885 kr årligt på 85%? Ikke en konstatering, men et spørgsmål.

Mvh Steffen


Mvh Mærsk

Jeg er førtids pensionist og skal selv betale op til 6000,00 Kr. om året, så jo jeg får et tilskud
Puha.. Det er godt nok også mange penge

Mvh Mærsk

en rygestop gave kan være en dewalt batteri boremaskine.!!!

eller en der virkelig "brænder" efter en ting formålet.

så de pænge der går til smøger kan du bruge til værktøj.!!!

som man ønsker.

Der er yderligere 5 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis