nye hynder fra polen

jeg skal have syet nye hynder og betrukket  2 styrestole og har fundet noget på nettet som hedder polen rep er der nogen der har erfaring med dem eller har hørt noget om dem godt eller skidt

der er altid solskin bag skyerne

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Vi har flere gange købt busser der er "apteret" i Polen og det har været gangske udmærket arbejde

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

nu har jeg fået kontakt med et firma i polen som har en dansk agent. de kom efter 3 dage og tog skabeloner inden de kommer med et fast tilbud .de laver blandt andet hynder til x yacts så kvaliteten skulle være i orden. ifølge dem selv er prisen under det halve af den danske. jeg skriver når der er sket noget mere

der er altid solskin bag skyerne

Hej !

Har du et link eller noget andet , lyder spændende da jeg også skal have nye hynder


Tim  
 
nå så har jeg fået tilbuddet fra polen ombetræk af 1 styrestol nye hynder til hjørnebænk stor i hvidt kunstlæder,hynde med stof til dobbeltseng med stof 4 hunder til kistebænke store i kunstlæder samt komplet sæt hynder til stor forpik inc trekant alt lavet med superkvalitet skum fast pris 11600. de kommer med råhynder i næste uge som de fintilpasser skal nok tage et par billeder og smide ind her
mvh kim

der er altid solskin bag skyerne

Hejsa. Jeg har kontakt til Polen , hvor jeg flere år har fået syet hynder. Jeg har aldrig haft en klage, og giver gerne til tilbud. Så bare ring 20768031 eller bedre mail [email protected] (fordi jeg har en blodprop i hjernen, så jeg taler så godt endnu). Jeg er ved at opdatere min hjemmeside, men man stadig ind og se billeder, stofprøver og stofpriser. Jeg skal bruge lænde x bredde, og højden hvis der skal nyt skum og så det stof du vælger. Derefter kan jeg sende dig en pris. Hjemmesiden er www.hyndehytten.dk Hilsen Dorianne.


Hejsa.  Jeg har kontakt til firma i Polen, hvor jeg fået syet hynder i mange år. Vi har aldrig haft en klage , så hos mig kan man få et tilbud. Så bare ring på 20768031 eller bedre mail på [email protected] (fordi jeg har haft en blodprop i hjernen, så jeg taler ikke så godt). Min hjemmeside er lige under opdatering, men man går ind se billeder, stofprøver og stofpriser.

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis