Firefox og Adobe flash

Jeg ved det er et gennemtærsket emne, men er der en der har guldkornene til hvordan problemet løses?
Jeg har googlet og forsøgt i to dage nu
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Kan du ikke fortælle lidt mere om selve problemet?? Jeg har også FireFox og her virker Adobe Flash ganske fint... (FireFox 3.0.3)

 Check min opskriftsside

Da jeg installerer min nye computer og opdaterer alting, viser det sig at flash's og firefox's nyeste opdateringer ikke kan arbejde sammen. Det er enormt svært at ændre på, på trods af systemconfig, afinstallationer, reinstallationer af diverse ældre versioner af begge ting. Pisoglort!

Jeg kan forstå det er et mystisk problem verden over, men et problem som ikke rammer alle (f.eks min gamle computer som altid var opdateret)
Når problemet har ramt, kan man til gengæld hverken bruge min private hjemmeside, youtube, eller ekstra bladets hjemmeside. Samt alle andre hjemmesider med flash selvfølgelig.

Problemet er midlertidigt løst ved at bruge IE7 som ikke er så tosset, men jeg var nu glad for firefox som jeg har brugt i årevis. Men igen, IE8 er lige på trapperne. Måske er den ligesågod som firefox.

Jeg har en masse links til dette emne hvis folk får brug for hjælp.
Firefox3 og adobe flash? Kan du forklare mere konkret hvad problemet er? Hvis du mener du har opdaget en ny fejl i FF3 kan du roligt melde det på bugzilla.

Alt kan lade sig gøre, så længe man bære knofedtet på hånden!

Det er ikke en ny ting jeg har opdaget, det er en snart gammel ting som jeg bare ikke har haft problemer med før.

http://forums.mozillazine.org/viewtopic.php?f=7&t=945195

Problemet er at når du surfer rundt på nettet møder du ofte hjemmesider med et lille animeret ikon eller et animeret banner eller reklame (eb.dk  f.eks) youtube.com viser deres klip i flashformat som så heller ikke vil køre.

Det var satme bizart, men ja, der findes ufattelig mange "niche" problemer af softwaremæssige art, som ikke ligefrem dukker op så tit. Enten kan det skyldes forældet driver/opdateringer der forårsager sådanne komplikationer, derfor kan det anbefales du får lavet en grundig gennemgang af evt. Windows opdatering og lign.

Alt kan lade sig gøre, så længe man bære knofedtet på hånden!
Annonce
Som sagt, jeg er på spritny pc, spritnyt software og kun de nyeste versioner af ældre software. Men pyt, IE er egentlig blevet meget god, den vænner jeg mig hurtigt til.
Spritny pc er ikke altid lige med sprit nyt software eller drivers, men faktum er selvfølgelig at du har netop har nyt software/drivers/opdateringer.

Smag og behag, IE må kun bruges i nødsituationer herhjemme.

Alt kan lade sig gøre, så længe man bære knofedtet på hånden!
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis