Stuk

Jeg er på udkig efter et godt alternativ til den gammeldags stuk - dog må det meget gerne ligne rigtig godt alligevel, men måske findes der en nemmere løsning.

Ved nogen hvor den slags købes, evt. tømmerhandler, har prøvet hos flere, eller internetsites??

"Håndværkeren" :-)
9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
SKyggelister, reb, flamingostuk ? Mere præcist hvordan vil du gerne have det skal se ud ? Det er jo ikke alle steder der forhandler alle produkter
well du kan købe stukdele i gips og smække op,
Min personlige mening er dog at det er sjældent at det bliver rigtigt pænt med et stukloft hvor det ikke var oprindeligt, man skal gerne have en god loftshøjde før rumme passer til det. (og så har jeg en eller anden ide om at høje paneler og stuklofter hører til huse > 100 år gamle og ikke et typehus fra 1970)
zive, det er nok mere rigtigt at skrive huse fra før 1940,
røverkøb er billig med stuk også i gibs har jeg set.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
"Flamingo" stuk er MEGET billigere i et tysk byggemarked, så skal du derned er der MANGE penge at spare. En 80*80 kan typisk erhverves for omkring 20 kr pr. meter i tyskland, samme mærke som de danske tømmerhandler kører med.

Kun perfekt er "godt nok"

Du kan bare se i Bauhaus. De har flamingostuk. Vi har selv flamingostuk i vores 70'er hus. Vi har fulspartlet gpsloft med stuk. Det er en stuk uden mønster, men blot med få buer. Køb uden mønster, da de er meget svære at få pæne når man maler dem! Vores model kan faktisk købes i bauhaus, de kommer i 2m stykker. Jeg mener jeg gav 59kr for 4m. De sættes op med alm montagelim, men vær sikker på det kan bruges til flamingo!

Håber du kan bruge det til noget!

Mvh Lars
har faktisk noget af det "rigtige" lim til at stå. Skriv en PM hvis du er interesseret

Kun perfekt er "godt nok"

Fjernet af moderator
(Årsag: Ren reklame )
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også