tastatur

Hej!
Jeg har en acer aspire 7520 med vista. Når jeg bruger min tastatur, springer markøren  pludselig til en helt anden sted som den skal, så hvis jeg ikke er opmærksom hele tiden, bliver det det rene volapyk.
Er der en der kan hjælpe med en brugbar råd til løsning af problemet?

otto
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Tror du ikke, det er fordi du kommer til at lægge tommelfingene på touch-pad'en, når du skriver?

Vi havde samme problem med vores, det er løst ved at skære en lille stump plexiglas til ret størrelse og så sætte den fast over pad'en med klæbepuder (vi bruger alligevel altid en alm. mus).

Du kan muligvis også deaktivere enheden i kontrolpanelet.

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

 Jeg bruger en finger system, og kontollerer hver en tast, men intet hjælper.
Jeg ser hvad  jeg skrive og pludselig er den væk. Nu har den fjernet sig 4 gange, ved at skrive denne tekst.
otto
Lyder da lidt som en defekt touchpad

LuneLund: Once I thought I was wrong, but I was mistaken...

Ja. Hop ind i enhedshåndteringen, find din youchpad, og vælg deaktivér. Jeg kender ikke lige Acers software, men på en IBM/Lenovo findes der også et ikon i værktøjslinien hvor man kan disable den.

Jeg har haft problemet med en mus og fik beskeden.."pust den på maven"..det virkede for det var bare støv på den.

Støv på touchpad..eller et ærme der driller??? Jeg har ikke selv brugt touchpad, så jeg ved ikke hvor sart det er ved berøring.

Helt uden for emne..: Jeg sidder og smågriner. Min bror ønskede sig for mange år siden sådan et BO-fjernsyn hvor knapperne var noget lignende som touchpad - han havde bare glemt, at han boede på landet med mange fluer. Der blev virkelig zappet..


Sniffer  
Tak. Jeg tror det har løst min problem, jeg har deaktiveret noget der hedder tap ved skrivning i touch pad.
Foreløbig tak til alle
mvh Otto
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis