gulvunderlag

hej.
jeg skal hen og lægge et flydende trægulv på betong. Jeg har været i en tæppeforetning for at købe underlag med dampspær, men syntes at den pris de forlanger er helt vildt. er der en som ved hvor man kan handle fornuftigt og stadig få et underlag af god kvalitet bor på fyn.
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
du mener at prisen er høj , det kommer jo an på hvilken type underlag de bruger , du skal regne med ca 20 kr /m2 for en ordentlig kvalitet
alternativ kan du bruge en 0,20 mm plast og 3 mm foum , men det kan også nemt blive lige så dyrt
jeg ved at vi tager 25 kr ved montering , så det bliver ca 20 kr hvis du selv montere
det må du også nemt kunne finde det til på fyn
hvor meget skal du bruge , der er jo den mulighed at jeg kan tage noget med næste gang jeg skal derover og montere , hvis det ikke lykkedes for dig
jeg har nfået fat i underlag, men tak for hjælpen
Hvor købte du og til hvilken pris? Jeg er selv på jagt efter noget.

Har set, at 2mm foam uden dampspær koster 178SEK for 25m2, dvs. ca. DKK 5,50 pr. m2 i et svensk Bauhaus. Dertil skal så lægges udgiften til dampspær.

Ellers er jeg lige blevet præsenteret for et dampsær med 1-2mm filt på, som dermed skulle være fint under flydende gulv. Det skulle kun koste godt 200 for 25m2 i Garant, men har altså ikke haft tid til at checke det selv endnu - ved heller ikke om prisen holder.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis