Fugtstyret ventilator

Hej

Jeg vil gerne have sat en fugtstyret ventilator op i mit badeværelse samt en i et loftsrum.

De skal helst være nemme at indstille og støjsvage. Er der nogen der har gode forslag til specifikt produkt og forhandler, eller er det bare at finde den første den bedste i det lokale byggemarked. Er der noglet man skal være opmærksom på?

JC


Venlig hilsen

Jens

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg ville personligt vælge en Decor, har selv en og er ovenud tilfreds :)
Det kan bedst betale sig at købe en der ligger i den dyre ende fra starten a fremfor en billig der hurtigt blir slidt og begynder a larme
sørg for at få en med rigtige kuglelejer, de er mere støjsvage, fremfor de billige med nylon-lejer. De bliver hurtigt slidte og ventilatoren begynder at larme. Køb ikke for billigt da du så er ret sikker på hurtigt at skulle udskifte den igen. Thermex eller EDM kunne være et godt bud på gode ventilatorer til rimmelige penge

Hej

Jeg har en Thermex Silent 100 (fås i 3 varianter) og den er jeg rigtig godt tilfreds med, da den næsten ikke siger noget.

 

vh, S

Skrevet af Silas den 24-11-2008 14:57

Hej

Jeg har en Thermex Silent 100 (fås i 3 varianter) og den er jeg rigtig godt tilfreds med, da den næsten ikke siger noget.

 

vh, S


Hej Silas,

Den fås i 4 varianter, der er senest kommet en variant med intelligent timer   

Venlig hilsen

Klaus

Hej

Tak for alle svarende.

Jeg har desværre ike plads til en kanalventilator, så det må blive af typen som almindelig badventilator.

Thermex Silent 100 ser ud til at være en godt støjsvagt produkt, men den er sku ikke særlig køn.

Jeg har kigget lidt på denne:
http://el-netsalg.dk/product.asp?product=4513

Den synes jeg er noget pænere. Er der nogen der kender den?

JC

Venlig hilsen

Jens

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis