Vaskemaskine lugter

Hej

Vaskemaskinen lugter, når den smider vand ud i afløbet.
Jeg har renset afløbet, så det er ikke derfra.
For nogle år siden, havde jeg samme problem. Dengang havde vi en lokal vaskemaskine guru, hos ham købte jeg noget til 1 vask. Nu findes han ikke mere og jeg kan ikke huske hvad det hed, det vi puttede i maskinen.

Vi har kørt en kogevask igennem på 80 gr., hjæper bare ikke. Det lugter stadigvæk træls.

Er der nogen der har et godt, brugbart råd.


------------------------------
Bindestreg1
------------------------------

7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Er der ikke noget med man kan smide lidt eddike i??? Mener jeg har hørt noget om at det skulle hjælpe.

Lugter tøjet så også??

Faglært bygningsmaler, gør-det-selv og autodidakt ud i renovering af husmandssted 
prøv den her :

http://www.miele.dk/page.php?page=7825&menu=2926&match=0&parent=5434
Hej

Jeg har ikke noget tøj der lugter, der bruges skyllemiddel med duft. Men jeg ved ikke om tøjet lugter surt, hvis man undlod at bruge skyllemiddel.

Jeg kan kun lugte noget i bryggerset, når maskinen pumper vandet ud, så kommer lugten op af kloaken.

Jeg prøver lige med noget rodalon, det har jeg nemlig i skabet.

Foreløblig tak for rådene.

------------------------------
Bindestreg1
------------------------------

Hej..
Jeg har samme prob. med min egen.
Ved kæresten har købt noget væske som tilsættes en vask, og derved skulle løse prob.
Kan vende retur imorgen om hvad det hedder, og hvor det er købt..
Annonce
det er højst sandsynligt din kloak der lugter, og ikke din vaskemaskine,prøv at rense din kloak , og se om ikke det løser problemet, det er sjældent at en vaskemaskine  lugter, da den blir kogt i gennem jævnligt, prøv at stikke næsen ind i vaskemaskinen når den er færdig, hvis den ikke lugter grimt, så er det din kloak

Det vi ikke når i dag ........skal vi da ikke lave om i morgen

Hej Rolias.
Jeg har renset kloaken og den lugter ikke.
Lugten er der kun, når vaskemaskinen smider vandet ud.

Jeg er nu i den situation at vaskemaskinen er gået i stykker. Den holdt desværre kun 15 år.
Når den ny ankommer og er sluttet til, vil jeg side og vogte over den og 1. gang den smider vand ud, vil konen kunne finde mig på knæ - foran kloaken. ;-)

Kasper: Du må stadig gerne finde navnet på det din kæreste har brugt.

Tak for jeres hjælp


------------------------------
Bindestreg1
------------------------------

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis