Gratis TV ??

Jeg fik ved en fejl forvillet mig ind på denne side, umiddelbart ser det jo rigtigt godt ud (måske lidt for godt ud)

Bare den måde siden er stillet op på, lugter langt væk af fusk

http://satellite.gtrade.org/?OVRAW=av&OVKEY=av&OVMTC=standard&OVADID=4962565531&OVKWID=33655151031&ysmwa=xFVKaJ03Ls6n7Adbwo7fq9orEeCSMyq6Ls_vsmfbihiDK4gQuByIBFXAUs_NFOaL

Er der nogle af jer der har nogle indput?

Venlig hilsen

Klaus

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hmmm, det er ikke den første side af den slags, og sikkert heller ikke den sidste.

Jeg bed på engang. Det eneste jeg fik ud af det var en stak links til forskellige sider. Godt nok hvor "de" viste tv, men langt fra kanaler med interesse i danmark. Absolut intet relevant. Om det er den slags igen ved jeg jo ikke, men det lugter gevaldigt af du bare får en stak links.

Rent humbug. Bemærk at de ikke har en .DK adresse, mest sandsynligt fordi deres koncept ikke er 100% lovligt som de "reklamerer" med. Bemærk også at de lover 80 millioner stykker musik og film gratis. Så meget er der slet ikke kommet i public domain. Måske et par millioner hvis man tager det hele med. Men det passer nogenlunde fint med antallet af filer tilgængeligt på youtube !
Læg yderligere mærket til at de skriver at du ikke skal bruge noget hardware. Hvordan faen havde de så lige tænkt sig at TV'et skulle begynde at downloade ?
Plus mange af de kanaler de reklamerer med at du får slet ikke er tilgængelige på nettet !

Næh, då får nok bare lidt info om hvordan du ser internetTV på dit TV, links til lidt gratis software, og information om at du kan søge på google og youtube.
Jeg prøvede lige at smide den i Howard men den tager slet ikke en "org" endelse og der er ingen cvr nummer så hold dig langt væk

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

hvis man støder på noget der er for god til at være sandt så skal man lige gå et step tilbage :)


På ingen måde kan man se gratis tv på nettet.

Der findes en del freeware software på pc , hvor man via internet kan se tv, men kvaliteten af opløsningen er lige til brække sig over.

Hvis man vil virkelig se tv på sin bærbar , så kan man købe en digital tuner til ca 3-400kr og så se nogle kanaler . (usb tuner)

På forhånd tak :)

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis