muldvarp

Nogle gode ideer til hvad gør man ved muldvarpe i haven.
hilsen christa
26 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
hej,jeg bruger en muldvarp fælde.det virker
Brug en fælde, jeg købte en i XL i rustfristål, med 2 plader i toppen, der følger en søger med så du bare skal finde gangen før og efter skudet, så sættes den bare ned i gangen og åbnes. Du kan så se når muldvarpen er fanget.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

På vejen til campingpladsen vor vi ligger fast kører vi forbi en golfbane jeg har undret mig over en forgafel på et rør ca 2 meter med hjul på fra en cykel på egerne var momteret plader så det virkede som en mølle nu har jeg lagt mærke til den bliver flyttet hvor der kommer muldvarpskud.
Mon møllen vibrerer så meget så det jager muldvarpen væk
Mvh
fejer
Det var da en udmærket ide ! Men jeg har et af de hersens muldvarpe skræmmer rør som kan købes i Aldi for 118,50. Den skal stikkes godt ned i jorden og så er det slut med både muldvarpe og mosegrise.
Der er ingen grund til at give omkring 600,00 Kr. for den dims som reklamen i Hjemmet.

V.h. Håndværkeren
Sild kan også gøre det, men min dims er mest efektiv.
Du kan stikke din gratis reklame op i R.... og dampe af. Du er uønsket på LDS. med dine reklamer

Mit indlæg er rådgivning om muldvarpebekæmpelse og er ikke indbefattet af større reklameværdi end dit eget reklameindlæg for en dims og for Aldi.

Sakse er nemt at bruge og det eneste effektive , så nemt er det.

Med Venlig Hilsen
Svend Sørensen
www.skadedyrene.dk/muldvarp.htm

og når den så er fanget så prop den ned i gangen så kommer der ikke nogen lige der med det samme når den begynder og rådne .

Der er yderligere 16 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis