Overligger

Så er har vi balladen.

Har lige hentet en 10 stens overligger her den anden dag på tømmerhandlen den fik sålov at ligge bag i bilen natten over og en køretur om aftenen. Nu har jeg så lige taget den ud af bilen men tror sgu den er knækket på midten. Hvad gør jeg så nu er det bare at smide den ud og hente en ny engang i morgen eller kan man gøre noget. Det skal lige siges at jeg ikke er sikker på om den er knækket eller om den er hel endnu. Men det mærker som om når man bærer den på højlkant at den giver sig lidt som om den er knækket. Det ser godtnok ud til der er en lille bitte revne i fugen i midten af den men jeg er ikke sikker på om den kan holde.

Hjemmelavet er ikke nødvendigvis et kvalitetsstempel.

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du skal da køre ned og få den byttet, der kan godt have været en støbefejl i den.

V.h. Håndværkeren
Ja har bare selv kørt den hjem dernede fra så derfor vil jeg få skylden for det så jeg må nok til lommerne og købe en ny mandag morgen. Men det er der ikke noget og gøre ved den er heldigvis ikke så dyr

Hjemmelavet er ikke nødvendigvis et kvalitetsstempel.

Skrevet af Fiahgt den 13-09-2008 15:34
Ja har bare selv kørt den hjem dernede fra så derfor vil jeg få skylden for det så jeg må nok til lommerne og købe en ny mandag morgen. Men det er der ikke noget og gøre ved den er heldigvis ikke så dyr


Nu må du ikke opgive for let, om det var dig eller firmaet der kørte den hjem kan jeg ikke se forskellen på, den har haft en brist i støbningen og de skal bare bytte den. Gør de ikke det behøver du ikke handle i det firma længere, for så er det ualmindelig dårlig service.
JA men det er jo normalt at man ikke får den byttet men kommer jo heller ikke lige forbi dem de næste par dage så må nok bare hente en et andet sted i landet

Hjemmelavet er ikke nødvendigvis et kvalitetsstempel.

Nej det er ikke normalt, jeg har været ude for overliggere der revnede, og fik dem byttet uden brok hos Davisen i Høruphav. (Trælast og Byggemarkede) Om det så er fordi jeg har været dem en god kunde ???
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis