test

Hej

Undskyld overskriften, men jeg mener ikke den kan rettes

Jeg mangler et tip til et par håndklædetørrere (crom/vand), som er så lave at de kan monteres over toilet/bidet, og tænkte på om der er nogen i forummet som har haft samme problem.

Ligeledes mangler jeg tip til vægmonterede etgrebs blandingsbatterier over håndvaske/køkkenvaske, da dem jeg har set hidtil er lidt klodsede at se på (crom).

På forhånd tak.

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hmmm... Jeg kigger normalt ikke efter bægmonterede et grebs blandingsbatterier. Men håndklæde tørere på vand i crom eller børtet stål kan også fåes i små størrelser. De mindste jeg har set er dog omkring 35-40 cm til to håndklæder (selvom i den størrelse er den vel mest egnet til ET). Johannes Fog har et enormt godt udvalg, men jeg ved ikke om han har en forretning i nærheden af dig. webadressen er http://www.johannesfog.dk
Alternativt, så kig på ebay... Jeg ved godt det lyder dumt, men udvalget er faktisk langt større. Du betaler naturligvis en bondegård i porto, men du får også noget som der måske ikke er så let at finde i et lille land som danmark.

Hej Orla

sanistaal.dk er der en fra strømberg der er 1210mm bred og 480mm høj, er det noget i den stil du tænker på.


 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis