hilti slagbore maskine

er der nogen der kan fortælle mig hvad en hilti slagbore maskine koster?

sådan en ligesom på billedet

i lære som tømrer
36 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Har aldrig hørt om det produkt, hvorfor skal det lige være den model / mærke ?

V.h. Håndværkeren
Skrevet af jacob88 den 06-09-2008 20:32
fordi hilti er det bedst mærke hvad angår skruemaskiner og boremaskiner.
det er så også det dyreste, men vil gerne have sådan en der

Er det ikke en borehammer du har vist et billede af?

Ikke fordi jeg ved, hvad den koster, men skulle jeg selv købe en borehammer i dag, ville jeg nok købe en Milwaukee hos Carl Ras. Jeg behøver ikke at købe en, for jeg har haft en Bosch i mere end 20 år, og den virker endnu :)

WS
Den koster 4025 SEK plus moms her i Sverige, så du kan regne med ca 4000 dkk inkl. moms. Skal du også have en med almindelig borepatron og 2 gear koster den ca. 5000. Personligt synes jeg den er alt for dyr. Den er ret svag (1,8 joule) og du kan få stærkere/bedre maskiner for den halve pris.

Bedst til skruemaskiner? Nja der er vi ikke enige.....

ja det kan jeg godt se, det var bare fordi jeg ikke kendte prisen, men kan godt se at den ikke er ret stærk, man kan få en blå bosch som er mere stærk end den der og billigere

i lære som tømrer
Annonce
Det er ikke den jeg ville foretrække det er en TE2 og den er ikke ret stærk til at bore huller med men en TE5 derimod den er væsentlig bedre men koster også lidt mere mener den ligger på 5000-6000 kr

Hjemmelavet er ikke nødvendigvis et kvalitetsstempel.

Hvorfor bruge SÅ MANGE penge på din egen ?

Ja, undskyld jeg blander mig, men hvis du i lære som tømrer, så har du da adgang til slagbormaskiner dagligt, du kan låne med hjem.

Mine sider: Tømrer Fredericia & Festsange
XL-byg i Juelsminde har jo tilbud på en Makita 2470FT borehammer. Se på www.xl-bygg.dk under proffcenter. Der får du en almindelig borepatron og kuffert med. Jeg har prøvet forgængeren (2450) og den var udenmærket.
Jeg har da også stadig min 25 år gamle Boch på 700 w der bare stadig virker. Jeg har skiftet kul på den to gange !
Skrevet af jacob88 den 06-09-2008 20:32
har du aldrig hørt om hilti?
fordi hilti er det bedst mærke hvad angår skruemaskiner og boremaskiner.
det er så også det dyreste, men vil gerne have sådan en der

Nu kan jeg ikke nære mig....

Så du mener at Panasonic laver de bedste skruemaskiner? :-)

Hiltis skruemaskiner er fra Panasonic, deres vinkelslibere og stiksave kommer fra Bosch og deres laser udstyr er fra Topcon. De har bare fået lidt farve og nogle andre småting ændret.
Der er yderligere 26 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis