Logo--

Hvorofor er det at Lav-Det-Selv.dk har samme logo som ask-alex.dk ?
21 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

 

Det er nu omvendt

Men det må være et tilfælde, selvom de først begyndte at bruge det, efter vi gik i luften med vores ny layout og logo.

AllanE har da også drillet dem med et indlæg da de startede "om ikke De kunne finde på andet, end at bruge vores"


Mvh. JørgenE
Det er rigtigt! Det er Alex der har valgt at bruge samme figur som LDS.

Lidt træls at de ikke selv kan finde på noget....Man skulle tro at et stort firma som JP/Politikens Hus, som står bag, havde andre muligheder end at nappe vores.

Mvh. AllanE

Sagsøg dem for satan da... for en milliard;-)

Så kan i invitere alle brugerne på besøg til den helt store omgang!!

Men hvorom alting er, synes jeg "vores" er federe, og jeg ville aldrig tilføje alex som startside

Næstformanden


Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
kan de bare gøre det.. i må da gøre noget... ????

Hvad med hvis man staver www.Lav-Det-Selv.dk uden - binde streg, (http://www.lavdetselv.dk) så kommer man til boligguiden.dk, er der ikke også regler om, at man ikke må bruge "stavefejl" fra andre hjemmesider som adresse.

Mine sider: Tømrer Fredericia & Festsange
Annonce
Aaah..
Det gir lidt mening..
Jeg er ret sikker på at i sådan nogle tilfælde, gælder det om at have et registreret copiright på ens logo, og selv om man har det, er det ikke sikkert at man kan gøre noget ved det..
Der er jo trods alt lavet lidt om på figuren... (hentyder til værktøjet)...
Anyway.. syntes at det er lidt fejt af "Alex"...
Lav det selv har ifølge dkhostmaster mulighed, dette med de rette argumeter at få deres domaine uden bindestreger. http://www.dk-hostmaster.dk/index.php?id=270

MHT logo, hvis det ikke er 100% hjemmedesignet så er kritik af alex vist ikke på sin plads. Det er der jo ikke svaret på endnu.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Logoet er købt fra en amerikansk (tror jeg) grafiker, der sælger dem via istockphoto.com. Jeg kender ikke juraen omkring det, men da vi ikke har eksklusiv-ret på det, så er der nok ikke meget at gøre. Men man skulle tro at netop JP/Politiken (ejerne) havde nogle tegnere, der kunne lave deres eget, helt unikke logo - så de ikke fornærmede os andre 

Mht. domænenavnet lavdetselv.dk (uden bindestreg) er det straks værre! Nykredit ejer den side man ryger over på og de har aldrig brugt adressen lavdetselv.dk til andet end at linke til deres egen side "Huset og Haven" og nu "Boligguiden". Dét er ren chikane efter min mening!  Jeg hører fra mange, at det irriterer dem, at blive tvunget over på en side de i bund og grund ikke ønsker at se. Det svarer til de domænepirater der lukrerer på at folk staver forkert, som Lopus skriver.

Er der nogen juraeksperter, der ved hvad vi kan gøre ved det?


Mvh. AllanE
Hej Allan

Prøv at kigge på www.domaeneklager.dk, der er en fin fremgangsmåde til hvad man skal gøre, og sikkert også hvad det koster

Mvh
Christian

 

Christian

Jeg mener at man hos istocphoto kan købe et billede/illustration med udvidet retigheder.. men det er nok for sent når nu det allerede er blevet solgt til ask-alex ...
Der er yderligere 11 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis