HTML-kit

Jeg er ved at lave mig en ny hjemmeside, og har prøvet programmet HTML kit, der er free ware.
Det fungere tilsyneladende ret godt, men er der nogen der har erfaring med programmet.

Tidligere har jeg brugt frontpage 2003, men vil gerne dybere ned i metoden. Jeg har hørt mange tale om Stones webwriter 4.0, men har ingen erfaring, med dette program.

Jeg vil være glad for kommentarer.

Forøvrigt synes jeg det nye LDS har et flot, og funktionelt design.

Benfriend
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har brugt dette PageBreeze Free HTML Editor
Det er gratis og let at bruge.
Stones syntes jeg ikke var så let at arbejde med.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Nu skriver du ikke så meget om dit programmeringsniveau.. Hvis du kan HTML-koderne, så er et program som notepad++ et rigtigt godt program.. Det giver blot de forskellige elementer farver, så det er nemt at skelne.. Men det kræver at du selv husker HTML-koderne..

Mvh

Mark Herskind

Hej MarkHerskind

Mit programmeringsniveau  er nok ret tyndt i HTML, men jeg vil gerne lærer det.
 
Jeg har talt med flere der laver websider, og de siger at hvis man skal være god til at lave websider, skal man forstå HTML. Frontpage er rimeligt let at bruge, men der skabes nogle HTML koder, der er svære at forstå.

Jeg har prøvet notepad, men ved ikke om det er det samme som nodepad++. Det prøver jeg at finde ud af.

Benfriend

Hej

 

Jeg bruger notepad, men det kræver at du kende dit HTML for her skal alle kode skrives fra bunden af. Hvis du ikke kender til at kode i HTMP så kan du finde nogle ganske glimerende gennemgange af det på http://www.html.dk, hvor du også kan lære at bruge CSS til at lave dit design med...


/Smed
Annonce

Hej LSmed

Tak for svaret, jeg er startet med notepad, men synes at det var lidt hårdt at starte helt fra bunden. Efter forslag har jeg også prøvet notepad++, men opgav, da computeren blev "mærkelig". (virus eller spyware)

Jeg synes at www.html.dk er et godt sted at starte.

Benfriend

jeg bruger Stones webwriter 4.0, her kan du se hvad jeg har lavet. http://www.korshavnbro.dk
jeg laver hjemmesider om vinteren, da jeg bor på en lille ø. du er velkommen til at sende mig en mail
[email protected]

Jeg kan gode lide at rode med med mange forskellige ting. Lige fortiden roder jeg med båd.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis