Garderobe?

Jeg skal til og igang med at indrette et lille værelse til "alk-in" garderobe.

Værelset er 150x238cm, så der er altså ikke så meget plads at gøre godt med. Derudover er der skråvægge i rummet, som gør at standard møbler ikke vil passe. Mit spørgsmål er derfor hvilke muligheder man har her.

Min tanke var at købe nogle MDF plader og så ellers bare gå igang med at skære og indrette de forskellige hylder og rum som man nu vil have - men findes der andre løsninger? Hvad med løsninger som skuffer, bøjler osv - hvor kan man kigge henne efter det?
Og er MDF det oplagte matriale til sådan en opgave?
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hej.

Jeg har selv indrettet garderobe, og har brugt ikea skabe til formålet.

Det er meget fleksibelt, hvor du kan få skuffer, bøjlestænger etc. De fås i bredde 50 og 100 cm. Vedr. skråskab, tilretter du skabskorpus ved at skære det ned, det svarer til at du ville skære i en MDF plade.

VH Ole

Jeg har lavet noget i samme stil netop i MDF plade, Men jeg havde en masse stumper, så det kostede mig ikke noget.

ulempen er , at man ikke kan rykke rundt på hylderne, og du skal selv male det hvid, diverse bøjlestænger m.m købte jeg ved kvik.

Jeg ville nok undersøge prisforskelen på ikea og MDF løsningen, og er den ikke så stor, får du nok den letteste løsning ud af ikea.

Mine sider: Tømrer Fredericia & Festsange
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også