Gulv arbejde i udlandet!

Har gået et stykke tid og ledt efter et Dansk Gulv firma, som arbejder udenlands, men er ikke lykkedes mig endnu.

Så ville prøve lykken herinde, om der måske var nogen som kender noget til nogen Gulv firmaer som arbejder meget udenlands??

På Forhånd, tak.

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Gulvarbejde i Udlandet. Trægulve og gulvarbejde med trægulve udføres i de skandinaviske lande af Dansk Gulvcenter Aps. www.danskgulvcenter.dk samt Skejby Gulvservice Aps. www.skejby-gulvservice.dk. Men gulvarbejde er jo mange ting, så før jeg kan hjælpe dig, var det en god idé at få præciseret hvilken type gulvarbejde der menes. Gulvarbejde i ordets bogstavelige forstand kan være gulvafslibning og gulvafhøvling af trægulve, belægning af trægulve/klinker/fliser/linoleum/vinyl, you name it. Men det er muligvis gulvarbejde i en bred forstand, og så kan de to nævnte virksomheder nok ikke hjælpe dig, idet de kun arbejder med trægulve. gulvarbejde med epoxygulve udføres worldwide af Hramandez AG i Barcelona, som er næsten enerådende i gulvarbejde på dette feldt i Europa. Såfremt det nævnte gulvarbejde skal udføres i Asien eller mellemøsten, har jeg nogle andre referencer. www.kurt-gulvmand.dk. Håber, at min kommentar her har været til en hjælp, ellers fortsæt på dette link.

Af Kurt Gulvmand
www.kurt-gulvmand.dk

<p>Hej, jeg hedder Kurt Thomsen og jeg er gulvmand. Folk kalder mig derfor Kurt Gulvmand, sjovt nok. Jeg har ikke lavet andet end gulvafslibning og gulvafhøvling af trægulve hele mit liv. Her i min ungdoms efterår synes jeg det er på tide at jeg øser ud af min opsamlede erfaring med træ og trægulve. Gulvafslibning og gulvafhøvling har betydet rigtig meget for mig og derfor er mit motto: "Med kærlighed til trægulve". Mange vil nok ryste på hovedet og sige at ham der Kurt Gulvmand han er tosset. Og det kan også godt være at jeg er, men træ er et vidunderligt materiale. Det kan formes og bøjes nøjagtigt som man ønsker, og så dufter nyt træ vidunderligt. En bedre aroma findes ikke! Så jeg kan nok sammenlignes med cirkusheste når de dufter savsmullen i cirkusmanegen. Har du kommentarer til mine indlæg om gulvafslibning eller ønsker du gode råd og vejledning om gulvafhøvling, gulvafslibning eller trægulve, så er du velkommen til at kontakte mig. Jeg tager telefonen 24t i døgnet også helligdage og weekend.&#160; Venlig hilsen <a href="http://www.kurt-gulvmand.dk">Kurt Gulvmand</a>&#160;&#160; Mob.tlf. 20586580 eller <a href="mailto:[email protected]">[email protected]</a>.</p>
>Kurt spørger og kurt svarer..
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også