internet

Er der nogen der har erfaring med fullrate,da jeg kan se at de er noget billigere en tdcconfused
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har lige skiftet fra Cybercity til Fullrate. Jeg har været kunde i Cybercity i 7 år og har altid været meget tilfreds. Jeg skiftede fordi jeg blev træt af at betale 2-300 kr. pr. måned for fastnettelefon hos TDC. En ven anbefalede Fullrate, som sælger ADSL inkl. telefonabonnement. Prisen matcher nogenlunde Cybercity, men til gengæld er telefonien inkluderet i prisen.

Samtalekvaliteten er ok. Der er lidt susen, men ikke noget der generer og det er bestemt besparelsen værd! Kvaliteten af internetforbindelsen er indtil videre upåklagelig og jeg får den lovede hastighed.

Det eneste man skal være klar over er, at der er tale om IP-telefoni. Derfor skal de gamle telefoner tilsluttes til adsl-routeren, som man får fra Fullrate. Man kan dog lave en "sløjfe" så adsl-routeren tilsluttes første telefonstik i hjemmet og føres tilbage igen til de øvrige stik. På den måde virker alle telefonstik som de plejer. Det virker hos mig.

Mvh. AllanE
Citat fra AllanE

Jeg har lige skiftet fra Cybercity til Fullrate. Jeg har været kunde i Cybercity i 7 år og har altid været meget tilfreds. Jeg skiftede fordi jeg blev træt af at betale 2-300 kr. pr. måned for fastnettelefon hos TDC. En ven anbefalede Fullrate, som sælger ADSL inkl. telefonabonnement. Prisen matcher nogenlunde Cybercity, men til gengæld er telefonien inkluderet i prisen.

Samtalekvaliteten er ok. Der er lidt susen, men ikke noget der generer og det er bestemt besparelsen værd! Kvaliteten af internetforbindelsen er indtil videre upåklagelig og jeg får den lovede hastighed.

Det eneste man skal være klar over er, at der er tale om IP-telefoni. Derfor skal de gamle telefoner tilsluttes til adsl-routeren, som man får fra Fullrate. Man kan dog lave en "sløjfe" så adsl-routeren tilsluttes første telefonstik i hjemmet og føres tilbage igen til de øvrige stik. På den måde virker alle telefonstik som de plejer. Det virker hos mig.


Jeg siger tak er nu bestilt
Du kan lige så godt glæde dig, Fullrate kan kun anbefales. De er også et af eller det eneste der leverer mindst det du betaler for.
Har for eksempel for lidt kobber gennem tdc telefonnet til at få det up/download du ønsker så får du max af hvad linien kan trække og så beregner de prisen efter det...
De har heller ikke lange undskyldninger hvis du henter med 3.5 i stedet for de 5 du betaler for.. TDC kommer med lange forklaringer og tab i ledning, lange ledninger i dit hus og hvad ved jeg.. Hos fullrate får du de 5.. eller lavere pris.
Og så sætter du bare deres udstyr ind i stikke som der står i manualen, og når det hele virker siger det selv at du skal tilslutte din pc... nemt wink

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis