Maxi tager ikke gas :(

Hej, har en maxi der tager fint gas og med rigtig mange omdrjninger når den står på støttefoden, men så når jeg tager den ned for at køre så kan den overhoved ikke trække, og det mærkligste er at så fik jeg den til at virke, der kørte rigtigt godt 2 timer senere kan den slet ikke, og det er 3'gang det er sket, hvad kan der være galt???


På forhånd tak (:

Hva man ikke ved, har man ikke ondt af
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Kan den muligvis miste kompression et sted? Dårlige pakning eller dårlige stempelringe? Der skal jo ikke så meget til bare at trække et frit hjul rundt, men når der kommer last på, ku det være nemmere for luften at fise ud de forkerte steder..

Mvh

Mark Herskind

har jeg tjækket, og det mærkelige er at efter jeg havde været ude og køre på den hvor den kørte rigtigt godt, så 2 timer senere hvor jeg slet ikke havde rørt den, kunne den kun køre 1/3 af hvad den kunne før sad

Hva man ikke ved, har man ikke ondt af
Har du tjekket din karburator?:..

det som problemert kan være, er at din stempel simpehen er slidt op. dvs at hvis den holder skråt køre den sikkert fint og med lave omdrejninger, men så snart du sætter den op skal det køre lige oppe og ned, det kan du havde svært ved hvis det slidt eller evt har varme sat dig... Ellers så TJEK DIT TÆNDRØRsmile

hvis det ikke er nogen af de ting, så skriv lige til mig så skal jeg nok finde ud af detsmile

Mvh. Thomas
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis