hvide hår i mit toilet?

Min toilet er rimelig mystisk....

Nede i vandet, vokser der små hvide hår ca. 2 cm lange ud fra hver side af toilettet.

Toilettet lugter - kan ikke rigtig forklare hvad det lugter af, men det lugter.

Jeg har fjernet dem een gang med toilet børsen, men de kommer tilbage.

Nogen ide om hvad det kan være og hvordan jeg kommer af med det?
23 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
lige nødt til at stille et opklarende spørgsmål:

Bor der evt. ældre mennesker i huset med trang til at vaske hår andre steder end hvor de fleste gør det

Hvis det er tilfældet har jeg muligvis svaret.....rolleyes rolleyes
Min kat sidder en gang imellem på kummen og kigger interesseret ned i den - ved ikke hvorfor...?
Jeg vil mene at det er de bakterier som er i rottes urin, de danner sådan nogle tråde og du kan blive alvorligt syg bare ved at rører ved disse tråde!!!
ups - overså lige bosos svar.

Nej, vi vasker kun hår i bruseren...

Rotteurin - det lyder ikke rart. Jeg kan uploade et billede senere i dag, så vi lige kan se hvad vi snakker om.

Hvor skulle det evt. komme fra?
Annonce
Citat fra pegazuz


Hvor skulle det evt. komme fra?


Rotter ;-)
Pegazuz: Vi er nysgerrige efter at få opklaret det her mysterium! Uploader du billeder, så vi kan se "trådene"?

Det lyder ikke rart

Mvh. AllanE
kom man nogensinde til bunds i den her sag?? Jeg har også disse vækster i mit toilet... og der har i huset også været rotter, men det er efterhånden 2 år siden, men de lange tråde i lokummet blir ved med at dukke op... please help!
lige et opklarende spørgsmål : bliver de toileter nogen sinde gjort
rene og disenfikseret på ugenlig basis som min.

You know the old saying- if it ain´t workin´,get a bigger hammer. Or better yet- if it ain´t broke fix it till it is. Well, with these tools you´ll have no problem.

Yes - jeg renser jævnligt med diverse kraftige midler - og en almindelig toiletsæbe holder det nede langt hen ad vejen, men så snart den er tom sidder trådende der på ny efter ganske få dage - Tro mig - jeg har skrubbet, skurret og anvendt mine kemikundskaber længe nu - virkningen er meget kortvarig...
Der er yderligere 13 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis