Hvordan sletter man sin profil??

Som overskriften siger.. hvordan sletter man sin profil på dette forum???

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

16 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej GrandOldMan..

Har lige læst lidt op på grunden til at du smutter.. Kan godt se, det ikke er en fed kommentar at få i hovedet om en af sine egendele, men synes da det er en lidt voldsom reaktion.. Det er naturligvis helt dit eget valg, men syns da det er skammeligt at du forlader os..

Tilbage til spørgsmålet.. Jeg tror ikke du selv kan slette din profil.. Det skal der vist en admin til..

En anden mulighed kunne jo være at benytte dig af venne/ignorer listen, inde i din profil..

Mvh

Mark Herskind

Må det være på sin plads, at LDS hermed tilbyder d'herrer Lynæs og Grandoldman at mødes over et par stykker mad og øl på vores regning?

Da Grandoldman muligvis ikke læser indlæg mere, vil jeg foreslå Lynæs at sørge for frokosten på en kro væk fra havnen :wink:

Hvis du giver mig et kontonummer via "besked-funktionen", Lynæs, så overfører jeg kr. 500 til forligsfrokosten når den er afholdt.

For en ordens skyld skal jeg så også sige, at andre ikke skal prøve at kaste sig ud i skænderier, for at opnå en frokostcool Det er et engangstilbud.

Mvh. JørgenE
Jeg blev nød til at kikke ind eftersom jeg har fået nogle private beskeder hvori der bl.a. står at jeg bidrager til selve forummet på en hjælpsom og positiv måde og blev opfordret til ikke at droppe ud.
Først så nej tak til det flotte tilbud..
Dernæst så er her linket til tråden der fik mig på tanken om at droppe ud
http://www.lav-det-selv.dk/forum/showthread.php?t=54678

Til dem der læser i ovenstående tråd.

I min verden er der ikke ret stor forskel mellem en tysk ølstue og en kolonihave og det var i den hensigt jeg skrev mit indlæg.
Jeg blev meget overrasket over at lynæs pludselig reagerede som han gjorde og smed disse superlativer om min båd "din sterilt hvidmalede,kønsløse, ucharmerende, personlighedsløse, masseproducerede plastikbalje så ud af helvede til" godt nok skrevet ind som om en anden kunne have skrevet det.
Så skal jeg lige irettsættes og belæres "aldrig før har set en decideret nedgørelse af et andet medlems ejendom. Jeg håber heller ikke, det skal være standarden i fremtiden."

Førs blev jeg gal fordi man forsvarer og irrettesætter ikke ved at svine til. Så blev jeg sgu ked af det, fordi det aldrig har været min mening at nedgøre noget og nogen som helt her på LDS.
Så jeg skrev en privat undskyldning til jonkjensen og forklarede min sammenligning med en tysk ølstue og et kolonihave hus..
jonkjensen skriver så tilbage at jeg ikke behøver at undskylde for vi deler samme opfattelse af båden..
nemlig at den ikke er behandlet særligt godt gennem årene.

Så egenligt er mit indlæg modtaget af jonkjensen som jeg skrev det og mente det.

Når nogen vælger at være "forum-politi" og irrettesætte og "straffe" andre efter deres eget forgodtbefindende går det altid galt.
Jeg lod mig rive med, og det undskylder jeg læserne her for. Jeg burde være klogere og havde taget kontakt til jonkjensen med det samme og før jeg skrev igen.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Jeg tolker udfra det indlæg og din ændrede signatur, at du bliver alligevel.. Det var da en glædelig nyhed.. Det ville også være ærgeligt at miste en af de etablerede og endog meget aktive medlemmer af dette forum..

Mvh

Mark Herskind

Ja, jeg må også sige, at AllanE og undertegnede "holdt krisemøde", for at to af vores garvede og meget kompetente brugere af forummet skulle blive uenige er en ting, men at det skulle ske på en måde, så man ønskede at stoppe, var noget vi oprigtigt blev kede af, for ellers foregår det jo altid pænt og sobert, også for d'herrer.

Vores tilbud står ved magt, men under alle omstændigheder håber vi på en fortsat god debat også om andre ting, som ikke nødvendigvis behøver at skabe enighed, men som vi andre jo læser og lærer noget af selvom meningerne heldigvis er forskellige af og til.

Men helt rigtigt, bør man rose det der er at rose, for så at være konstruktiv i det man synes skulle gøres anderledes, så får alle noget ud af det, og ingen føler sig krænket.

Mvh. JørgenE
Annonce
Tilbage til selve båden. Udvendig kunne den blive flot "original" men indvendig syntes jeg den ligner et kolonihavehus der er bygget op af genbrugsmateriale. Ja undskyld min mening, men træ og lak får det til at ligne noget der er lavet af hvad der lige var ved hånden..
Dette er hvad der stod. Nedgørelse eller ?
Så jeg skrev en privat undskyldning til jonkjensen og forklarede min sammenligning med en tysk ølstue og et kolonihave hus..
Der var ikke tale om nogen sammenligning.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Sig mig, fortsætter du Lynæs ??

Mvh. JørgenE
du mener jeg stiltiende skal blive ved at læse nedsættende bemærkninger ?

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Lynæs du er ligesom mig, bruger på dette forum. Alligevel vælger du at gå ind offentligt at svine mig og vores båd til for at irrettesætte mig og min dårlige sammenligning.
Ejeren af båden føler sig ikke stødt, nedgjort eller generet og alligevel skal jeg finde mig i at få sådan noget i hovdet fra 3. person.
Jeg har dyb respekt for din viden og virke her, men det kan ikke være rigtigt at hvis jeg gør noget du mener er forkert, offentligt, så berettiger det dit til at "straffe" mig på en værre måde.. I Danmark bruger vi ikke stokkeslag.
Hvis du havde sendt mig en privat besked havde jeg gået ind og omforumleret mit indlæg - fordi jeg ikke ønsker at støde nogen som helst.
Men det viser sig at du er den eneste der er blevet stødt.
Og jeg mener stadig ikke at det er et dårligt eller skidt skib vi taler om.. Men dårligt vedligholdt, fuldstændig som du selv antyder på din egen hjemmeside hvor du skriver at køberen af en af dine både ikke vedligholder en båd som du har solgt.
Jeg har købt en utroligt grim og smagsløs fabriksapteret plastbalje som ydermere ikke har fået voks mindst de sidste 10 år før jeg købte den. Så ja, den lille båd er blevet hvid inden i og mere ensartet. Vi glæder os hver gang vi kommer ned i båden og jeg holder mere og mere af Flirt.
Når jeg kikker på de franske sider om båden så er der en del der har beholdt det skotsternet stof på siderne og de stribede hestedækken hynder.. og det mørke træ der slet ikke passer til den rå glasfiner og de grimme stofvalg.
Så ja, vi lavede den om til noget vi nu elsker, lys, let at holde ren og meget mere harmonisk... I dine øjne er det sterilt og grimt.. og det er helt i orden med mig at du syntes sådan om vores båd, men jeg vil modsat have lov til at mene at bare fordi det er træ og gammelt så er det ikke automatisk flot og bevaringsværdigt.
Og jov jeg ser da ofte træbåde der slår benene væk under mig i skønhed.
Fuldstændig som nabobåden i havnen er en Megin i fiberskrog og resten i lækkert flot, nylakeret og vedligeholdt træ... Den er så flot at man nyder bare at ligge ved siden af den.. Men det er jo også noget nymodens noget fra 2001 og den er flot fordi den bliver vedligholdt med flere lag lak hvert år.. i samme farve og trævalg.

Det er ikke mig der personligt startede med at gå efter nogen her. Det var dig Lynæs og du kan ikke angribe mig uden at forvente en eller anden form for reaktion.
Du burde vide at jeg ikke på nogen måde ønsker at støde hverken dig eller nogen andre - men der er grænser for hvad jeg skal finde mig i. Denne gang syntes jeg du er gået langt over stregen.
Men du skal også vide at jeg ikke bærer nag og ikke ser dig som nogen dårlig person af den grund.. Jeg er da også ked af det lykkedes mig at bruge udtrykket kolonihavehus når du tager det som du gør.. Men efter den sviner du offentligt gav mig, vil jeg da ikke lave det om, især ikke når ejeren af båden ikke selv ser nogen problemer i min måde at udtrykke sig på..
Tilsidst - vil du virkelig påstå at det billede der ligger fra kahytten er flot og bevaringsværdigt. Faktisk burde du med din erfaring komme med forslag til hvordan man kan lave den til en båd der passer til den standart du selv laver både i så jonkjensen kan få en båd han glæder sig til at komme i og sejle i.

Og så syntes jeg vi skal stoppe her - vi bliver aldrig enige om hvornår noget er dårlig smag og hvornår noget er bevaringsværdigt.
Og det er ikke ensbetydende med at omtalte båd ikke er gedint kram.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Helt ærlig, altså!!

Vi har her et skoleeksempel på risikoen ved skriftlig kommunikation - vores hjerner er simpelthen ikke gearet til kun at kommunikere fakta - der skal også forsonende kropssprog og betoninger til, ellers kan budskaberne nemt misforstås.

En lidt klodset og misforståelig bemærkning (sorry, Grandoldman!) efterfulgt af en overreaktion (sorry, Lynæs!) sætter dødsspiralen igang, og så tager det ene det andet, det andet det tredje, osv.

Lige indtil én tager en dyb indånding og prøver at komme tilbage på sporet.

Det synes Grandoldman at have gjort - og respekt for det! Tag imod forsoningen, erkend begge at I lige som alle andre engang imellem reagerer dumt, og spis så den frokost og drik den bajer.

Det var bare det jeg ville sige - hej

Dan

Dan

"Australian beer is like making love in a canoo - it is fucking close to water"
Der er yderligere 6 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også