Hvordan syr man en kile i en kjole?

Jeg har købt en kjole som desværre er lige det mindste. er der nogen der ved hvordan man kan sy en kile i, så det ikk kan ses?
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det er nok nemmere at lade være med at spise i et par uger! :-)

Med venlig hilsen
ktm

 

Tja problemet er at det ikk vil hjælpe. da det faktisk er mine ribben (selve "buret") der er for stort. Og kjolen er af sort satin lignende stof ;b
Om det bliver synligt, er jo et spørgsmål om hvor du vil have placeret den kile. Nu er det meget sjældent at indsætte kiler i kjoler, hvis den er syet af en prof. er der som regel altid 2 cm. sømrum i sidesømmen. Det vil dog ikke hjælpe meget hvis stoffet er en ægte satin da der så vil være huller fra den tidligere sting.
Og kan det betale sig ? en prof. skrædder skal have ca. 385,00 kr. i timen og du skal regne med mindst 2 timers forbrug.
Er det en stang vare kan det ikke betale sig.

V.h. Håndværkeren
Vil det sige, Håndværker, at det for mig ikke vil kunne betale sig at få syet en kile i røven på mine cowboybukser til 200 kr.?
På grund af idelig vejrtrækninger, er mine mavemuskler udvidet så meget, at linningen er lidt vel stram. :-(

Med venlig hilsen
ktm

 

Annonce
Har købt den på trendsales ret billigt, fra ny af ville den koste 1000kr. Det er ikk ægte satin
Citat fra ktm

Vil det sige, Håndværker, at det for mig ikke vil kunne betale sig at få syet en kile i røven på mine cowboybukser til 200 kr.?
På grund af idelig vejrtrækninger, er mine mavemuskler udvidet så meget, at linningen er lidt vel stram. :-(


Nej det vil ikke kunne betale sig at indsy en kile i dine benklæder. Du må vænne dig til at købe dem et par numre større, eller få dem fremstillet specielt til dig hos en skrædder.
Og jo jeg kender godt problemet med den sunkne sanger muskel.

V.h. Håndværkeren
Citat fra narkokys

Har købt den på trendsales ret billigt, fra ny af ville den koste 1000kr. Det er ikk ægte satin


Så vil det måske nok kunne betale sig, du må så finde en skrædder i nærheden af hvor du bor, og ellers må du en tur her ned på Sydals.

V.h. Håndværkeren
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis