Maxi P til Maxi K. og std strs.?

Hej !
Jeg har fornylig været så heldig at erhverve mig en puch maxi p som har lidt vanskeligheder i motoren. Så store er de dog ikke, bare noget finjustering af kaburatoren så skulle den være der.
Men jeg skal have sat en k blok på, da jeg laver den til min svigerfar, og han kan ikke rigtig løbe den igang. Jeg har nu fundet en k blok som jeg regner med at hente i morgen, dog er der ingen kobling i den.
Har hørt noget om man kan justere en kobling fra p blok til en k blok?
Er dette muligt, og hvordan skal det gøres

Noget helt andet. Jeg vil gerne lave den helt standart, ikke noget ulovligt tun eller noget. Skal være en driftsikker maskine, så vil hører jer om I har tjek på hvilke størrelser der er standart mht dyser, tændrør, kaburator, osv.
Jeg regner med at kører med en bing 18 kaburator firkantet. hvordan er det med dyserne i den, den skal kører med std cylinder, std udstødning og std luftfilter?

Et lille spørgsmål også, kan man justere på luftskruen, eller skal den bare skrues helt i bund og så er der tomgangsskruen at justere på?
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej. vis du vil se standart ting til din Puch, så prøv at bruge

www.pmk.dk

De har lavet en side med hvad der er standart i en puch maxi motor!

<p>Puch Maxi 2 gear. Puch Maxi K Model. Hilton cykel.</p>
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis