god vvs'er i København?

Hej der, hvem kan anbefale en god VVS'er der kommer til tiden og ikke skal bruge en halv formiddag (=halv dagsløn) på at hente pakgarn fordi "det kunne han da ikke vide han ville få brug for" ??? Synes der er for langt mellem de gode vvs'ere, så jeg ville sætte stor pris på en anbefaling...
//Jacob
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hejsa

Brugte for nogle år siden Dehlsen og Sønner på Frederiksberg - de var både vores ejerforenings hus-VVS'er (som jeg havde kontakt med da jeg sad i bestyrelsen) og jeg brugte dem også i min egen lejlighed. De kom altid på det lovede tidspunkt, og var ret effektive synes jeg. Det er godt nok 4 år siden jeg flyttede derfra, men det var i hvert fald min erfaring med dem dengang.

Mvh
Rasmus

mb - det er muligt du oveholder dine kundeaftaler - men det er dælmne dårlig stil at ville have gratis reklame herinde!!!!

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

Det med at kunne holde en aftale med en kunde er vel et dobbelt problem.

Eksempel: Du har en kunde, der skal have udskiftet en dryppende vandhane og aftalen er kl. 8.00. Kl. 7:30 ringer en anden kunde og siger, at kælderen står under vand på grund af et utæt vandrør.

Lægger du nu vægt på din aftale kl. 8:00, eller forsøger du på at løse oversvømmelsesproblemet her og nu?

Vælger du oversvømmelsen, er det selvfølgelig god kutyme, at du informerer kunde 1 om, at du vil være forsinket eller evt. helt må udskyde vandhanen til en anden dag.


Så beder du kunde 2 om at lukke for vandet, holder din aftale med kunde 1 og så må man se om der bliver tid til at kigge på kælderen hos kunde 2 i løbet af dagen.

En aftale er en aftale. Folk tager fri fra arbejde i deres ende for sidde og vente på VVS’eren.

Min erfaring er desværre, at det alt for ofte er dårlig planlægning det er skyld i brudte aftaler. Ikke akutte problemer.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis