Erfaring med Bosch Rotak 43 LI?

Hejsa alle!

Som snart "nybagt" husejer, skal jeg ud og finde en grasslåmaskine, og jeg er helt tosset med at hvad der køre på el, og ISÆR batteri, og da jeg ikke gider have en ledning til at ligge og flyde mens jeg slår græs, har jeg kigget på den nye maskine fra bosch: Bosch Rotak 43 LI

Er der nogen herinde der har erfaring med denne, eller dens bettebror?

Mvh
Mark

Hilsen
 Mark
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Vi har en Bosch Rotak 43 Li og den fungerer fantastisk. Det afhænger selvfølgelig af størrelsen på din græsplæne, men vi klarer stort set hele haven med de to batterier der følger med.
Citat fra Bille

Vi har en Bosch Rotak 43 Li og den fungerer fantastisk. Det afhænger selvfølgelig af størrelsen på din græsplæne, men vi klarer stort set hele haven med de to batterier der følger med.


Lyder rigtig godt biggrin

Hvordan er støjniveauet på den? når den nu køre på batteri tongue Det er jo lidt svært at teste det ude i byggemarkedet.

Men du vil mene den er alle pengene værd?

Hilsen
 Mark
Citat fra Mark RL

Lyder rigtig godt biggrin

Hvordan er støjniveauet på den? når den nu køre på batteri tongue Det er jo lidt svært at teste det ude i byggemarkedet.

Men du vil mene den er alle pengene værd?


Den er meget stille!!! det er lige før køleren på opladeren larmer mere end selve maskinen.

Græsbeholderen kunne godt være lidt større og opladeren kunne godt være lidt hurtigere, men det er de eneste minus jeg endnu har oplevet.

Vi havde en gammel benzin maskine og har ikke fortrudt at vi valgt batteri da den gamle gik istykker.
Jeg blander mig lige i tråden. Jeg har nemlig også kig på denne maskine. Jeg kan ikke læse mig til om den er selvkørende eller ej. Hvordan er den at manøvrere med?
Ja, kunne også være dejligt at vide, hvordan den er at manøvre med biggrin . hehe

Men tror lige jeg vil kigge på den i Bauhaus idag biggrin

Hilsen
 Mark
Annonce
Hej,
nej, den er ikke selvkørende. Jeg har selv lige købt én. Jeg var lidt skeptisk over kvaliteten, men den har overrasket mig. Dog føles den lidt plastik-agtig og opsamleren kunne også godt være lidt større. Overall...så er den super og du kan sagtens slå græs uden at naboen skal klage over støj niveau...Held og lykke...
Jeg har haft en Bosch Rotak 3701 i 2 år og har klippet min 100 m2 plæne 2 gange ugentlig i sæsonen. Lige efter garanti periodens udløb lød der et knald under klipning og motoren var brændt af.! Og så er min 3.500 kr. plæneklipper pludselig intet værd.

Finjoe
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis