Casio kamera

Nu kan jeg pludselig ikke længere overføre fotos fra mit Casio kamera, til det tilhørende program, Photo Loader 3.0E.
"An error occured while writing library. Processing will be aborted", står der nu, og overførslen kommer aldrig i gang.

Kan nogen hjælpe?
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Klaus.

Du kunne lige prøve at installere programmet påny.

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Og dét er lidt mærkeligt: Jeg har flere gange afinstalleret, og så genindlæst programmet fra cd'en, endda prøvet det på en helt anden computer. Men de fotos som jo skulle være slettet nu, dukker hver gang op igen i det ny-installerede program! Og jeg kan ikke indlæse/overføre nye. "An error occured while ..osv."

Klaus
Hej igen Klaus.

Ok med afinstalleringen/geninstalleringen af programmet, enda på anden computer. Fejlen syntes så at ligge i cameraet eller ledningen til ditto.

For eventuelt at kunne hjælpe videre, bør du oplyse hvilket operativsystem du anvender, sker overførslen via USB eller er kameraet så gammelt at det anvender en seriel port siden du absolut bruger netop det specielle program ?

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Tak for hjælp Leif.

Mig og far var så dumme, at lade kameraet blive siddende i docking-stationen, og kunne ikke forstå hvorfor billederne blev ved med at dukke op...
Intet mærkeligt alligevel.

Men stadigvæk kan jeg ikke indlæse.
Øh operativsysten: Windows XP
Og overførsel via den medfølgende docking-station i usb-port.
Hej igen Klaus.

Ok med XP. Kan du ikke få billederne indlæst på computeren med det billedoverføringsprogram der følger med Windows XP ?

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Annonce
Hej Leif
Jo det kan jeg faktisk godt.
Men problemet er hvis jeg vil vedhæfte et foto i en mail. Før, da Photo Loader virkede, tog jeg det dérfra. Det har aldrig virket her, via Dokumenter - Billeder og "Send billede som e-mail". Står: "Forbereder afsendelse" ............
Men der sker aldrig noget. Jeg klikker Ok på et tidspunkt. Men der kommer ikke noget mail-vindue frem.

Hvis jeg sender via Pisca, dér kommer mail-vinduet med modtagerfelt, meddelsesfelt, vedhæft osv. Jeg siger Ok!! Men der bliver ikke sendt noget. Det når ikke frem..
Hej Klaus.

Ok med problemerne med at få billederne til mails osv. Uhauhada. Der kan jeg desværre ikke hjælpe dig. For mit vedkommende bruger jeg udelukkende Windows loader til at tømme 'fullefiapparatet'. Kan sende/skrive billederne ud uden problemer. Bruger både PISCA og ULEAD PHOTO EXPLORER 7 og lejlighedsvis et par andre.

En er tom for gode ideer. Beklager. Held og lykke.

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis