pc vil ikke starte HELT

Hej

Jeg sad med min bærbar i morges, og pludselig lukkede den ned, når jeg så starte den nu, så kan jeg sagtens logge ind, men når er logget ind, så kommer baggrunden på skrivebord frem, men resten kommer ikke, startlinie og min genveje på skrivebordet kommer bare ikke frem.

Kan man snyde den på en måde og få den til at starte(fejlsikret gør det samme)

Har nemlig noget jeg skal bruge der på, som jeg selvfølgelig ikke har backup af.


Endvider vil jeg lige sige at de 2 mapper jeg har delt på nettet, dem kan jeg godt finde fra en anden pc mens den står bare og ikke vil starte resten op.
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra Guffi

Hej

Jeg sad med min bærbar i morges, og pludselig lukkede den ned, når jeg så starte den nu, så kan jeg sagtens logge ind, men når er logget ind, så kommer baggrunden på skrivebord frem, men resten kommer ikke, startlinie og min genveje på skrivebordet kommer bare ikke frem.

Kan man snyde den på en måde og få den til at starte(fejlsikret gør det samme)

Har nemlig noget jeg skal bruge der på, som jeg selvfølgelig ikke har backup af.


Endvider vil jeg lige sige at de 2 mapper jeg har delt på nettet, dem kan jeg godt finde fra en anden pc mens den står bare og ikke vil starte resten op.


prøv at trykke crtl+alt+delete
vælg jobliste
i menuen filer, vælg kør
skriv explorer og tryk 'enter'
Så burde ikonerne og startlinie komme frem...

Ovenstående er skrevet frit efter hukommelsen, så der er måske lidt unøjagtigheder... biggrin
takker..

Det virker godt nok ikke eller det vil sige jo.

Kunne ikke starte startlinie og sådan alligevel men kunne komme ind og dele de 2 mapper jeg skulle bruge, så det var fint.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis