Ram problemer

confused hej jeg har sat 1gb kingstonram sammen med en 512blok også fra kingston men computeren genstarter hver gang den bliver belastet men den gør det ikke hvis jeg kører med dem enkeltvis HVAD GØR JEG?
hej jeg har sat 1gb kingstonram sammen med en... Vis hele indlægget
12 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
her du tjekket "CAS Latency" er det samme på begge klodser.
Du skal ind i BIOS og se hvad din PC er sat til. og så kigge på dine ram-klodser hvad CAS Latency står til det betegnes ofte som: CL og de kan være CL2, CL2.5, CL3 OSV
Hvis den ene klods er hurtigere end den anden og din pc står til den hurtigste så vil din maskine genstarte. Men du må prøve dig frem, kan ikke lige huske om det høje eller lave CL er den hurtigste.
Endelig kan det også være en ustabil strømforsyning.. det er set både på nye og gamle pc'er.
endelig er det også den mulighed at din strømforsyning er for lille og den ekstra klods simpelhen lige trækker det sidste så den ikke kan levere det power den skal.. prøv evt at tage ting fra strømforsyningen.. dvd, cd diskdrev og hvad du eller kan have i din USB port som jo levere 5 volt.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

er klodserne samme CAS Latency (Skrives normalt CL#) du skal ud i BIOS og sætte dem til det samme står den for hurtigt får du problemer.
Er din strømforsyning stor nok - tag evt. noget fra som bruger strøm.. dvd drev feks. og fjern ting fra usb stikkene

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis