Satellit TV på PCeren

Er der nogen i dette forum, som har prøvet satellit TV på PCeren?
Eksempelvis har Underground Satellite en ordning, hvor man, for små 500 kr een gang for alle, kan se over 1000 kanaler. Det lyder næsten for godt til at være sandt. Det er mindre end jeg betaler hver måned for satellit TV via parabol.
http://www.undergroundsatellite.com/index-1.html

Mvh.
bodker

9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Bodker !

Det er svindel og humbug, kort fortalt. De linker dig til en hjemmeside, hvorpå du kan se "kedelige og intetsigende" kanaler som f.eks. Kanal København. Det er KUN gratis-programmer, du får adgang til, og ikke TV3, Kanal 5, TV1000 mv, hvilket jeg går ud fra, at du nok håbede. Mit råd er, hold dig langt væk fra dette, de ligger også inde på QXL.dk og DBA.dk og er der kun for at tjene penge på et billigt link.

/Crazyass

_________________________________________
Af skade bliver man klog, men sjældent rig.....
Du jeg jo prøve at lege lidt med winamp bare tryk på ML og ikke play list , derefter shortcast tv så har du da lidt og jeg kan give dig et par mere hvis du har lyst
Annonce
Med et free to air kort hauppauge DVB-S til 600 kr. har du ca. 300 gratis kanaler på andre sprog.

Jeg har lige købt et på ebay til 300 kr. Masser af kanaler. Jeg gjorde det kun for DMAX og MTV og et par tyske børnekanaler.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Citat fra Morten/mariager

Du jeg jo prøve at lege lidt med winamp bare tryk på ML og ikke play list , derefter shortcast tv så har du da lidt og jeg kan give dig et par mere hvis du har lyst


Hej Morten

Jeg vil gerne have lidt flere.

Hilsen Freddy
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis