Billeder af garager

Jeg skal snart igang med at bygge garage, men jeg mangler lidt inspiration, hvor finder jeg nogle gode billeder af garager.
Jeg skal snart igang med at bygge garage, men jeg... Vis hele indlægget
20 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Og lidt flere

MVH Njord
Og de to sidste...

Som den virkelig opmærksomme "læser" vil bemærke er der 2,4m til loftet og taget går faktisk længere ned en det !! Men det skyldes en speciel spærkonstruktion hvor udhænget går ned over husets sider, som på mange "billige huse" 70'er og 80'er modeller hvor der ikke er muret over vinduerne.... Her skyldes det højde krav fra teknisk forvaltning og desuden også for at få en harmoni mellem tagrejsning, væghøjde og forholdet til huset..... Her har der været en arkitekt inde over for at få bedstmulig harmoni....

MVH Njord
Hejsa,

Sidder stadig og tager tælling ovenpå jeres dyre carporte ;-)
- men de er jo både flottere og bedre udstyrede end min.

Mine 33 m2 (5*6,5) med "pagodetag" i eternitskifer, beklædt med lærk (klink) endte alt i alt på knap 40.000,- i materialer. Skal lige snuppe et par billeder af den.
Kan huske fra mine beregninger, at den ville være billigere med alm. saddeltag og tegl (hvilket også havde passet bedre til husets stil), men var nødt til at tage hensyn til naboerne.....

Og så vil jeg gerne slå på tromme for, at lukker I bilen inde i en garage, så sørg for rigeligt med udluftning!

Mvh.

Jan R.
Annonce
Bilen står da udenfor :wink: :oops: :wink:

Garagen er da "kun" til alt det andet vi går og roder med........

Men når man isolerer en garage og sætter vinduer og døre, porte, kraft osv. i så koster det jo lidt ekstra... Men så har man også bedre plads til havemøblerne ( på loftet ) og lidt plads når bilen skal laves og det er dejlig lunt, eller detkan hurtigt blive det med en elvarmer....

MVH Njord
Det burde ved lov være forbudt at bygge fladtagcarporte levereret fra byggemarkeder eller a la Plus-carporte. Byg i samme stil med huset. alt andet trækker ejendomsprisen ned.

 

Hej igen,

Det er fedt, at se de flotte garager, og læse alle de gode råd.
Det gør det meget nemmere for mig, at beslutte hvilken type jeg selv skal bygge, når man får god inspiration :idea:

Til njord,
tak i ligemåde, ja man skulle tro du havde stjålet mit hus :lol:
Efter at have set din garage og hus, er jeg ikke i tvivl om at jeg selv vil bygge en garage, hvor træ indgår, det ser flot ud på billederne, og passer godt til huset :!:

Har I med flere gode råd/billeder :?:
njord skrev den 21-02-2005 08:41:13

Her er lidt billeder af min garage.






 Hvorfor kan jeg ikke se billederne? Lettere frustrerende - beskrivelsen af denne garage lyder PRÆCIS som jeg vil have min - men kan ikke se billederne

Velkommen på lds

Ja det kunne være rart at billeder var tilgængelige fra gamle indlæg. Men så vidt jeg har forstået var det ikke muligt i forbindelse med en stor om forandring af formatet på LDS. 


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også