Rabatter

Der var en gang man ku få rabatter forskellige steder kan man ikke det mere mvh
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du kan få rabatter mange steder. Det er især der hvor priserne er høje. I mange tilfælde kræver det medlemskab af et eller andet. Ofte man kan finde det andre steder til en lavere listepris.
Skal man i gang med lidt renovering, så kan man stort set altid forhandle på almindelig tømmerhandel til en rabat på 15 % Er det hos onkel Harald eller jem osv. Så er det sikkert ikke muligt. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Forretninger der hovedsageligt sælger til håndværkere, har kalkuleret nogle priser hvor der er plads til rabat. Håndværkerne får relativt store rabatter, så de kan videresælge til listepriser med rimelig fortjeneste. Den type forretninger vil ofte være villig til at give rabatter også til andre.

Stark er et eksempel på et firma, der ofte giver rabat. Jem&Fix giver næppe rabat. Jeg får 15-20% rabat hos Stark via en forening. Da jeg for noget tid siden skulle bruge en vådstøvsuger, kiggede jeg på en Nilfisk Buddy II 12L til 749 kr hos Stark. Med 20% rabat var det 599 kr. Jeg købte den hos Jem&Fix til 420 kr. Rabatten hos Stark skulle have være mindst 45% før end deres pris ville være interessant.

Mit råd er, lad være med at kigge på rabattens størrelse, kig på prisen.
man kan jo også altid spørge, skulle bruge 9 liter grundmaling til fyretræsloft, (Jotun Knast- og Spærregrunder)
Bauhaus havde samme pris som andre steder jeg kikkede, og da det ligger nærmest tog jeg derind, spurgte om de ikke kunne give lidt rabat, så fik jeg 20% det giver da noget når prisen på grunderen var 1299 kr.

Eks Flügger ​har jeg altid fået 20 % rabat, og gennem rabataftalen herinde med Malgodt også 20 %


Vi prøver igen, i morgen --
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også