Tilbage på pinden

Hej Alle.
Nogen kender mig og andre ikke. Det er en del år siden jeg rigtigt har været aktiv på siden. 

Jeg begynder dog at være tilbage igen til denne fantastiske side, hvor jeg vil dele ud af min viden. 

Grunden til at jeg er tilbage er for at få et afbræk for den hektiske hverdag som min familie nu befinder sig i. 
Retter sagt de næste 2 år er jeg på orlov grundet den mindste på 4 år er konstateret med leukæmi i februar måneder og er opstartet i et behandlingsforløb på 2 år med kemo m.m. 
Grunden til at det er mig der har orloven er, at min kone ikke kan varetage den, da hun selv er ramt med hjernetumor med hjerne operation i 2020, hvor vores yngste måtte ud af maven før tid da hun var gravid. Og hvor jeg fik den fulde barsel. Året efter gik jeg ned med hård stress, da jeg skulle stå for det hele med 2 børn og en syg kone og arbejde. Jeg kom heldigvis tilbage på arbejdsmarkedet efter et halvt år og fik mig en ny god arbejdsplads. Dog skulle der ikke gå længe før januar 2023, da rest tumoren ved min kone havde udviklet sig til en højgradstumor som resulteret i strålebehandling  og kemo. En tumor der ikke kan fjernes men sættes i dvale i nogle år.

Så familien i dag består af 2 i kemobehandling mor og yngste barn på 4 år. Jeg på orlov, for at passe på familie og vores store dreng på 8 år.

Livet er ikke helt fair for alle.

Med venlig hilsen
Martin Hjordrup Hansen.

Bygningskonstruktør / projekterings,- IKT- og Procesleder. Bygningsdesign.

Ingeniørfirmaet 
FJERRING A/S
Slagelse.
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Trist historie, helbred er som bekendt, vi jo ikke herre over selv, men nogen gange rammer skæbnen de forkerte og livet kan se uretfærdigt ud. Det er flot, du vil bruge tid og energi herinde - håber så også det kan være en god måde at komme jeres problemer lidt på afstand og få lyspunkter via deling og evt. hjælp herfra også, hvis I har noget på hjerte.
Blot et ringe svar herfra og tak for din deling og lyst til at hjælpe andre.
Vh. Carsten 

 

Hold da op, Martin! Det er en voldsom situation! Det er jeg virkelig ked af at høre. Jeg håber alt det bedste for din familie og for dig.

Det er godt at have dig tilbage - jeg håber det kan give lidt afbræk for dig og ser frem til gode råd fra dig igen.

Mange positive tanker herfra til ​jer!

Mvh. AllanE
Jeg kan godt huske starten på din alvorlige historie, men nu er det da ikke blevet nemmere. Ønsker alt det bedste for dig og din familie.
Du har været savnet, jeg glæder mig til dine " afbræk" 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Trist ​læsning, men vi sender naturligvis de bedste ønsker for dig og din familie.

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis