Håndtag til toilet

Hej.

Vores "skylle" håndtag til toilettet er knækket af og jeg har ikke kunne finde en erstatning. Jeg håber at der er nogen her der måske har et bud på hvor man kan finde sådan en dims eller i det mindste hvordan man skal søge efter det - jeg har prøvet diverse forskellige søgninger, men jeg tvivler på mit ordforråd ift. disse dimser... ;-)

Jeg har vedhæftet billeder, som forhåbentlig siger mere end (mine) tusind ord. Håndtaget har siddet sammen med den firkantet metalstang der åbner for skyllet og er tilsyneladende rustet/mørnet helt af. Man kan ikke skille håndtaget yderligere ad og der er intet hul i håndtaget hvor man montere noget som helst.
Det minder lidt om hvordan et almindelig dørhåndtag sættes sammen, men hvordan finder man sådan et til et toilet...?
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Velkommen på siden  
Nok ikke nemt at finde, så du må nok selv flække noget sammen, den firkantede stang der går ind i toilettet, skal nok udskiftes, medmindre den kan trækkes lidt ud. (mål stangens tykkelse, så er det nok til at finde en i messing)
Prøv at sæt et billede ind af håndtaget, så man ser de to flader som pilene peger på.


Som du selv er inde på ligner det et dørhåndtag, det kunne måske være en mulighed, hvis du kan rykke den firkantede stang lidt ud, eller finde en ny stang..


Vi prøver igen, i morgen --
Jeg tror de findes her Link
Husk at tjekke mål tegning og bemærk, der er op til 3 ugers leveringstid fra Kina.





 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis