Drejeskivetelefon tilsluttet Iphone

Nogen der ved om man kan tilslutte sin gamle drejeskivetelefon med en Iphone, så man kan tale i drejeskiven når man er hjemme.
Måske en Kabel eller bluetooth løsning ?

8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Er det vigtigt at det er din egen drejeskivetelefon eller er det selve "knoglen" og idéen at sidde med en håndholdt?

Hvis det er førstnævnte, så kan jeg ikke hjælpe. Hvis det er sidstnævnte, så se vedhæftede billeder. 

Din gamle drejeskivetelefon sender impulser for cifrene til centralen, mens en moderne telefon sender toner for cifrene til centralen. Så med mindre du vil ud i noget med at omsætte impulser til toner, kan du ikke bruge din drejeskivetelefon sammen med din iphone.

fase
Glem det!
Mikrofon og receiver (højtaler) i en gammeldags telefon er lavet til at fungere med 48V forspænding fra en telefoncentral. Hvis du skal have det til at virke med en moderne mobiltelefon skal der bruges en hel del elektronik for at få signalniveauer til at passe frem og tilbage
Derudover har Apple tilbehør jo en ID 'chip' i sig som sikrer at tingene passer sammen (og skaffe licens penge til Apple), men det kan man måske komme omkring ved at 'låne' fra et andet headset?

 

Discrusio skrev den 09-01-2024 20:01:44

Rotary Phone to Bluetooth!

 Det var satans!

Det er første gang jeg ser et produkt som Cell2Jack. Løsningen er hjemme, men feedback antyder at ringespændingen er for lav.
Men prøv det! Jeg er spændt på en anmeldelse.

Jeg prøver Cell2jack og kommer tilbage med feedback når den er installeret🤗
Tak til alle for jeres input💪
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis