iPad vil ikke tilgå specifik hjemmeside

Jeg har en Ipad, som ikke kan li` Oister.dk
Eftersom jeg har abonnement nævnte sted, så er det lidt irriterende.
Der er ingen problemer fra IPhone/Pc.
Jeg bruger Safari.
Er der “et eller andet sted” jeg har blokeret for Oister? Når jeg forsøger at tilgå siden, så tager det en evighed, før at den blå bjælke bare når halvvejs frem.

På forhånd tak for evt. indspark.

Træd ikke på mine ledninger :o)
12 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det hjalp desværre ikke, også selvom jeg genstartede telefonen.   

Her er et screenshot!



Træd ikke på mine ledninger :o)
Hvad sker der, hvis du trykker på Kun nødvendige cookies eller OK?

Kurt B. Andersen
Desværre giver det ingen forskel, knapperne er in-aktive.
Og jeg har nulstillet netværksindstillingerne (har læst et sted at det måske hjælper).

Jeg prøver at ringe til Oisters kundeservice i morgen, de må da ha´ en vis interesse i at få mit problem løst!   

Træd ikke på mine ledninger :o)
Annonce
Er din browser nyeste version? Hvor gammel er den iPad?

Apple har det med at stoppe opdateringerne på ældre enheder, selvom de ellers fungerer fint.
Den kan ikke opdateres længere, er på ver. 15.8
Den er fra 2015 eller 2016. Det der bare undrer mig, er at det kun én specifik hjemmeside “den ikke kan lide”?

Træd ikke på mine ledninger :o)
Fandt lige en gammel ipad fra 2013 frem. Den kører version 10.3.3 og hvis jeg prøver via safari, rammer jeg ind i samme problem som dig. Kan så se, at de fleste hjemmesider kan jeg ikke komme ind på mere via safari.
Hvis jeg prøver via Chrome, kan jeg komme ind på flere sider, men oister giver stadig problemer - dog ikke helt som på safari, men jeg kommer ikke helt ind.
Jeg ville så prøve med andre browsere, men de kræver alle en nyere version (de fleste min version 15), så jeg kan ikke opdatere dem. 
Prøv lige via apple store at sikre dig, at du har de sidste nye versioner af browser installeret. Hvis du kun har safari, så prøv også at installere chrome og edge og se, om du kan komme ind via dem.

Kurt B. Andersen
Tak for input. Jeg vil prøve Chrome. 

Træd ikke på mine ledninger :o)
bobenontot skrev den 19-12-2023 21:22:56

Tak for input. Jeg vil prøve Chrome. 


Det hjælper sikkert ingenting. Apple forlanger at alle browsere på deres produkter skal bruge WebKit. Så Chrome på Apple opfører sig mere som Safari end som Chrome på andre operativsystemer.  

WebKit er den "browser engine" der bruges i Safari. Chrome bruger normalt Chromium, men på Apples produkter er den udskiftet med WebKit.

Hvis du ikke kan opdatere Safari, kan du næppe installere Chrome.
Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis