Spotify

Er her nogen spotify-eksperter?

Janp59
10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvornår er man ekspert ???? Måske kender man svaret på dit spørgsmål eller problem uden at være ekspert..  så prøv at starte med at stille dit spørgsmål istedet 😉
En ekspert er en person, der har begået alle tænkelige fejl, på et ganske lille område   

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Tidligere sagde man, at lavede man arbejde 100 km hjemmefra måtte man være ekspert.
Nej, men jeg har fået Spotify efter jeg har solgt mit stereoanlæg fra 80erne. 
Har fået en brugt bærbar og små aktive højtalere i stedet for. Jeg har brugt det lidt i starten. 
Nu er det mest P4 på en transistorradio    
Min kammerat er logget på Spotify på TV og bruger det som stort display og så styrer han musikken på mobilen. 
Der er kommet en spændende film om hvordan Spotify er opstået og besværet med rettigheder osv, for at få det til at køre.  
Link til filmen​​​


Annonce
DLG skrev den 05-12-2023 21:33:40

Nej, men jeg har fået Spotify efter jeg har solgt mit stereoanlæg fra 80erne.
Har fået en brugt bærbar og små aktive højtalere i stedet for. Jeg har brugt det lidt i starten.
Nu er det mest P4 på en transistorradio   
Min kammerat er logget på Spotify på TV og bruger det som stort display og så styrer han musikken på mobilen.

Måske synd du ikke beholdt stereoanlægget. Selv om selve lydkilden(PCen i dit tilfælde) leverer ringere lyd, ville din forstærker og højttalerne sikkert kunne kompensere noget for dette.


Men igen, hvad er dit spørgsmål?

Alle besparelser omregnes til fl. rødvin👍
Det er ikke mit spørgsmål    
Det må Janp59 svare på. 
DLG skrev den 05-12-2023 22:51:14

Det er ikke mit spørgsmål    
Det må Janp59 svare på. 

Sandt nok. Beklager


Alle besparelser omregnes til fl. rødvin👍
DLG skrev den 05-12-2023 22:51:14

Det er ikke mit spørgsmål    
Det må Janp59 svare på. 

 Jeg har svaret en længere oppe, men kan ikke umiddelbart finde det nu.
men det hele handlede om, at min betaling åbenbart ikke var gået igennem før jeg benyttede paypal.
bøvl med premium. 


Janp59
Så dit problem var ikke lyden, men betaling for lyden. Og det er fikset nu vha PayPal.

Alle besparelser omregnes til fl. rødvin👍
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis