træterrasse musesikring

Hej,
Vi har en stor træterrasse, hvor brædderne ligger helt op ad soklen mod haven. Den var en del af huset, da vi købte det. Kan træterrassen sikres mod mus? Desværre har vi for nylig haft mus i huset, og vi mistænker, at det kan skyldes træterrassen. Jeg kan ikke helt gennemskue, hvordan terrassen skal sikres mod mus. Jeg har også overvejet at få den fjernet, men synes det er synd, da vi har været ret glade for den. Er der noget, vi selv kan gøre for at sikre den mod mus, så mus/rotter ikke kan etablere sig under træterrassen? 
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Er du sikker på hvor musene er kommet ind i huset = Har du fundet hullerne?
Hvad er soklen lavet af?

Alle besparelser omregnes til fl. rødvin👍
Nej, jeg har ikke fundet et hul endnu, da vi har et skur til haveredskaber på terrassen, og det kræver, at skuret fjernes, samt at brædderne, som ligger op ad soklen, tages op. Facaden mod haven er lavet af træ, men jeg ved ikke, hvad soklen er lavet af. Terrassen er hævet ca. 10-15 cm over jorden.
Men du har, uden at have fundet huller, en fast overbevisning om at de er kommet ind fra den side kan jeg høre. Hvorfor?
Jeg ville, uden at kende huset eller vide hvad i måske ved, være åben mht. hvor de er kommet ind.
Har i kælder eller krybekælder?

Alle besparelser omregnes til fl. rødvin👍
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis