opdatering af min hjemmeside 'magien ved at bygge din egen autocamper'

Efter omkring 20.000 km er det tid til en opdatering af hjemmesiden de-magie-van-het-bouwen-van-je-eigen-camper.nl. Efter hver lang tur laver jeg en liste over ting, jeg gerne vil have på. og så justere det på hjemmesiden. Der foretages også ændringer som reaktion på kommentarer fra læsere, både i tekst og i billeder. Her nævner jeg kort punkterne på min liste:
- Elektricitet: Jeg udskiftede den 100ah sikring, der blev anset for upålidelig med en (anbefalet) 100ah oscillationshovedafbryder, fotojusteret
- Savning: til en række saveøvelser brugte jeg Bosch multiværktøjet, som tillader betjening på et lille rum. Vist med værktøj
- Foreløbig brusebad: Jeg har installeret et brusehoved med vandhane og 3 m lang slange i mit toiletrum, som jeg kan bruge både indendørs og udendørs. Vask dit hår og tag et koldt brusebad, hvis det er meget varmt. Fotos tilføjet. Jeg har også lavet en ekstra hylde.
- Udluftning af affaldstanken: Jeg har lavet et ventilationshul i låget på affaldstanken, fordi svanehalsen i vaskens afløb forhindrer udluftning, hvilket også er meningen. Luften drænes gennem et hul i gulvet via et rør, der passer præcist ned i hullet.
- Forankring af rygpuden: Jeg forankrede rygpuden på sofaen med velcro- Madskuffe under sengen: I det åbne område under sengen har jeg lavet en skuffe, som jeg kan trække ud under sengen, hvis det er nødvendigt, og som jeg bruger til at placere beholdere fyldt med forsyninger. Under kørsel er skuffen forankret med bajonetlåse for at forhindre utilsigtet glidning ud. Beholderne er immobiliserede af fordybninger og styrereb.
- Justering af billeder: Jeg justerede billederne af slutresultatet i overensstemmelse hermed, og jeg placerede også alle justeringer i de relevante kategorier og fjernede overskriften 'justeringer'.
- Gummikanter: Til sidst forsynede jeg kanterne af de øverste skabe med en rektangulær gummistrimmel for at gøre det mere attraktivt og for at lindre smerten, når du slår dit hoved.Tak for tidligere kommentarer, og jeg ser frem til mulige kommentarer.Med venlig hilsen,Eddie

0 svar
 Følg tråden
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis