Lav det selv eller kloakmester?

Hej alle

Jeg har lagt fliser i baghaven, og skal lægge afvandingsrist som skal etableres til en sandfangsbrønd som er tilsluttet regnvandskloak. Spørgmålet er om jeg selv kan tilslutte den til brønden eller skal der en kloakmester til? 

Venlig hilsen
Aytac
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Der skal kloakmester på hvis det er tilslutning til offentlig kloak. Anmeldelse og opdatering med tegning til det offentlige kan kun foretages af aut kloakmester.

/BOFH 

Giv mig min kop kaffe og et serverrum!

BOFH skrev den 21-08-2023 08:55:41

Der skal kloakmester på hvis det er tilslutning til offentlig kloak. Anmeldelse og opdatering med tegning til det offentlige kan kun foretages af aut kloakmester.

/BOFH 

Jeg skal tilslutte den til min sandfangsbrønd som er forbundet regnvandskloak. Og den har jeg selv adgang til ved min indkørsel. Ved du hvad det ca vil koste med en kloakmester?

Aytac skrev den 21-08-2023 09:06:34

BOFH skrev den 21-08-2023 08:55:41

Der skal kloakmester på hvis det er tilslutning til offentlig kloak. Anmeldelse og opdatering med tegning til det offentlige kan kun foretages af aut kloakmester.

/BOFH 

Jeg skal tilslutte den til min sandfangsbrønd som er forbundet regnvandskloak. Og den har jeg selv adgang til ved min indkørsel. Ved du hvad det ca vil koste med en kloakmester?

Desværre ikke, det vil afhænge af forholdende ifm opgavens omfang - du er nødt til at kontakte en mester for at det kan blive specifikt - hvis de skal stå på mål for det vil han nok også som minimum besigtige arbejdet for at være villig til at foretage anmeldelsen.

/BOFH

Giv mig min kop kaffe og et serverrum!

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis