Hvordan får jeg firefox til at fungere ordentligt?

Hej til Jer.
Det er fex når jeg søger på et eller andet produkt ex shukostik m jord. Så kommer der en række sponserede link som det øverste, men ingen af disse kan åbnes. Går jeg længere ned i listen så kan link fra Bauhaus godt åbnes. Hvis jeg skriver url adressen i adressefeltet så kan den osse godt åbnes. Hvis man søger på hvorfor Firefox ikke kan åbne link får man en række forslag som jeg ikke forstår en dyt af. Kan det virkelig passe at man i 2023 skal sidde og rode med mærkelige og uforstålige ting for at få browseren til at fungere. Overvejer virkelig at gå over til crome selvom dens opsætning ikke tiltaler mig.
På forhånd tak.


Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Hej til Jer. Det er fex når jeg søger på et eller... Vis hele indlægget
14 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hvad forstår du ved en 'reklame' og hvordan adskiller den sig fra en 'sponsoreret link'??
For mig at seer forskellen blot, at reklamer ofte, men ikke nødvendigvis, indeholder farver og billeder samt eventuel tekst, mens sponsorerede links hovedsageligt består at tekst-
Hvis du kører med blokering af reklamer er det vel ikke urimeligt at begg dele blokeres.
Lige en sidebemærkning, hvis jeg har Adblocker ultimate aktiv, kan jeg ikke koble på mit 5G trådløs, men kun på 2.4G.
så det kan laver lidt problemer.
Men hos mig virker det som om der køre 2 versioner, så selv om jeg deaktivere, er der stadig en på joblisten.
Og alt køre som den virker.


Vi prøver igen, i morgen --
Efry jeg er ikke helt med. Mit udgangspunkt er at det har fungeret indtil nu og derfor vil jeg gerne ha det til at fungere igen, men ved ikke hvordan, rimeligt eller ej er sådan ikke spørgsmålet.  jeg har nu slettet firefox indtil videre og bruger Crome hvor man godt kan bruge adblock+ og se og åbne.sponserede link
Je-ns jeg ved stadig ikke hvad jeg skal gøre for at få firefox til at fungere som den har gjort tidligere. tak for Jeres svar.

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Hej og tak allesammen. Jeg har nu geninstalleret firefox efter en total afinstallering. Og nu virker det igen som før.

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis