Campingvogns omformer "snakker" højt

Halløj!
Helt nybegynder her. Jeg købte en gammel Hobby campingvogn sidste år, og alt virkede perfekt. I år efter opbevaring snakker/larmer den originale 220-12Volt's omformer en del når man slutter 220 volt til. Alt virker stadig. Mit spørgsmål er hvis denne omformer til 12 V står af - vil jeg så stadig have 220V i hele vognen?
Jeg har nyt stort batteri indbygget og mover som har sin egen 12V omformer - og alt 12 voltet dur også selvom der ikke er 220 Volt.
Jeg er bare nervøs for at hvis den "gamle" 12volts omformer holder op med at virke, - at cutter den også forbindelse til 220 volt ud i resten af campingvognen, der er ligesom en hovedafbryder der ligner et hfi relæ, der skal være slået til for at 220V virker ( og så begynder den gamle originale 12V omformer at "snakke")

 hvis "snakke" omformeren står af, vil der så stadig være 220 v ??

mvh
Steffen
Halløj! Helt nybegynder her. Jeg købte en gammel... Vis hele indlægget
12 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Du kunne jo bruge en isoleret skruetrækker i stedet for fingrene.

fase
nu har jeg taget en lille video -men det måtte man ikke i dette system, så her et billede, der er vist ingen ventilator. Kernen er pakket ind, så man kan ikke "lakere" noget - alt virker, det snakker, bare ikke en brummen, men mere en rallelyd....

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis