Værktøjslinie Windows 11

Jeg har fået en ny PC med Windows 11. På samme måde som jeg havde det på den gamle PC med W10 vil jeg gerne have en værktøjslinie til bogmærker sorteret i kategorier, f.eks. nyheder, fora, hus, bil osv. Det kan jeg så ikke selv hitte ud af at arrangere. 
Er der nogen, der gider give mig en letfattelig beskrivelse af, hvorledes det skal gøres?

Med venlig hilsen
ktm

 

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Mener du i Edge ? (bruger den kun til Facebook, eller bruger jeg Firefox)
Hvis det er Edge kan man selv lave mapper, og navngive dem.
oppe i øverste højre hjørne, klikker du på stjernen, hvor jeg har sat en sort pil, så kommer der en menu frem.
På billedet er der hvad jeg har valgt af mapper.
hvis du ikke har den stjerne, så vend lige tilbage, så kan jeg prøve at finde ud af hvor dan du får den frem.


Vi prøver igen, i morgen --
Prøv at klikke på de tre prikker øverst til højre i Crome og vælg bogmærker. Sæt et flueben i Vis bogmærkelinjen. Er det det, du mangler?

fase
Jeg bruger firefox, så kan man have et fast sidepanel med faoritter, og slipper for en del reklamer.
Kender i rigtig Crome da det er sjældent jeg bruger det.



Vi prøver igen, i morgen --
S. Fabrin skrev den 03-04-2023 15:22:27

Prøv at klikke på de tre prikker øverst til højre i Crome og vælg bogmærker. Sæt et flueben i Vis bogmærkelinjen. Er det det, du mangler?

 Hold da op! det var lige det der skulle til Mange tusind tak!. Det var lige det, der skulle til, Hold op, hvor har jeg spildt mange timer på håbløse søgninger, og så var det bare lige. Det viser så, hvor ringe kundskaber jeg har ud i IT!


Med venlig hilsen
ktm

 

Fjernet af moderator
(Årsag: Reklame )
Denne bruger er blokeret pga. overtrædelse af ordensreglerne.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis