Windows 7 home premium til windows 10

Problem/opgave: Opgradering af Windows 7 Home Premium til Windows 10 billigst muligt ;-)

1. Jeg går på https://www.microsoft.com/da-dk/software-download/windows10

2 Jeg følger anvisningen og får pludselig denne fil (Se vedhæftede foto)

Jeg får derefter en fejlkode. Fejlkoden er: Error Code 0x80072f8f 0x20000 is linked to other third-party applications conflicting windows to launch its services accurately, uninstalling the antivirus or other software from the device can fix the issue. Jeg har ikke antivirus ud over Microsoft eget, tror det hedder Essential.

Jeg har fulgt forskellige tips på nettet, men uden held.

Jeg har en gyldig og betalt licens til Windows 7 og jeg ved godt at jeg skulle have sagt ja for et par år siden, men det gjorde jeg så ikke....

Hvordan kommer jeg nemmest og billigst i mål? Det ser ud til at Microsoft vil hjælpe mig for kr. 1.099,- men det er jo helt hen i hampen at ofre så meget på min gamle bærbare. Jeg håber en af jer har et godt fif, da jeg synes alle på Youtube linker til den samme Microsoft hjemmeside og siger at det er super nemt.

PS: Alt er gemt på harddisk så jeg er klar til at gøre forsøget.....



Hundefar

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg købte en licens til Windows 10 på Ebay, de koster fra 50 kr, det fungerede uden problemer, 2 bekendte har også købt og det fungerede.
Link

Vi prøver igen, i morgen --
Windows virusbeskyttelse hedder Defender og bliver installeret automatisk med windows.
Du skal følge anvisningen til opdateringen. Du skal bruge et USB stik på mindst 8 GB.
Link til win10

fase
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis