Adressebog forsvundet

Min computer kører på Microsoft Edge. Indtil for tre dage siden stod øverst på mailsiden "Adressebog". Når jeg klikkede på den kom mine 21 adresser frem. Nu er ordet "Adressebog" forsvundet og dermed adresserne.
Er der nogen, der kan fortælle mig, hvordan jeg får den frem igen?
Mvh. Neslein 



Neslein
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvilket program bruger du til at vise og skrive mail med og hvilken mailadresse har du? Du skal ikke hele mailadressen, bare det der står efter @.

fase
Tak for svarene. Mit program er Windows. Min mailadresse efter @mail.dk
At sende et billede af skærmen rækker mine evner ikke til.
Mvh. Neslein 



Neslein
Ud fra endelsen på din mailadresse ser det ud til at du har Yousee som udbyder. Yousee har tilsyneladende lavet nogle ændringer, som gør det vanskeligt at bruge deres mail.
Prøv at logge ind på "Mit yousee" som det, så vidt jeg husker, hedder. Der kan du se dine mails og kontakter.
Eller prøv at henvende dig til en af Ældresagens afdelinger i din nærhed (Hillerød). Der har man sikkert en IT stue/support som kan hjælpe dig. Det er svært uden et billede af skærmen.
På yousees hjemmeside er der hjælp til at se din post og hvad dertil hører.


fase
For at sende et billede af din skærm kan du gøre følgende.
Oppe til højre på dit tastatur står der på en af tasterne PrtSc. Den skal du trykke på.
Så åbner du programmet Paint, som du har på din pc, og så trykker du på tasterne ctrl+v samtidig.
Så kommer billedet af din skærm ind. Gem det som en .jpg fil. 
Når du har gjort det, så laver du et nyt indlæg her i gruppen, hvor du tilføjer billedet i den boks under tekstfeltet, hvor der står tilføj billeder mm

Kurt B. Andersen
Annonce
Tak for alle svarene, som løste mit problem.
Jeg kontaktede Ældre Sagens It-hjemmesupport, som abefalde, at jeg skulle gennemføre en systemgendannelse, f. eks. fra den 17/10. Det har jeg gjort og alt virker igen som det skal.
Mvh. Neslein.



Neslein
Jeg kludrede lidt med ordet anbefalede. 
Neslein



Neslein
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis